Gå til innhold

Spille i Mandrake 8.1


Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned Mandrake Linux 8.1 og har sett på en side at det er et program som gjør at man kan spille, f.eks., Starcraft, CS, TRibes og andre spill, men jeg husker jo selvfølgelig ikke hva programmet begynte på. Tror det var "t...". Koster slike programmer penger eller er det bare å laste dem ned rett fra nettet gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh... Fant igjen siden....

 

Utdrag:

Linux Mandrake 8.1 Gaming edition - £54

This is Linux Mandrake packaged especially for gaming enthusiasts. In addition to the standard Mandrake distribution it includes a copy of TransGaming Technologies' portability layer, allowing popular Windows games to be run on Linux. Examples of the games supported are:

Starcraft

Baldur's Gate

Half-Life Counterstrike

and many others. The package also includes a 3-month subscription to Transgaming's subscription service which gives access to updates supporting more games.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?

 

 

Og hva er best av Gnome Og KDE eller.no?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hva med å prøve deg litt med wine før du bestiller kanhende du får suksess med de spillene du skal bruke :smile:

 

ang. KDE og GNOME, det er opptil deg selv og avgjøre, men jeg synes KDE er greit, men jeg bruker Window Maker akkurat nå..

du får prøve hvilket av dem som passer best for deg og bruke akkurat den. Smak og behag vettu =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...