Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 har nettop kommet inn i acrane university, og tatt to quester... nåsliter jeg på den tredje... jeg har fått boka, snakka med karen, og fått oversatt og slikt... men får ikke noe mer informasjon om hva jeg skal gjøre. hjelp anyone?
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 ahh... må bruke de forskellige spellsene på den tingen i midten jah... noen som kan si meg hvor jeg skaffer shock damage spell?
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 jeg klarer det ikke, jeg brukte først min dårlige fire spell, og den gikk litt ned, så prøver jeg med en scroll of shock ettelerannet, og den går bare opp igjen:S , kan jeg vær så snill få hjelp med denne questen?
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 *bump* .... please, anyone, hakke spillt oblivion på flere timer pga. dette
Oz370 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 skyt først en fire spell på den, så en ice, så en damage/decrease magica spell, så til slutt en fortify magica spell (både fortify og damage magica spells ligger i kisten med han fyren)
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 ok, evig takknemmelig!, men var det ice, trodde det var shock:P, men i såfall, hvor får jeg tak i ice?
Oz370 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 med ice så mener jeg frost. prøv trade district i imp district. finn en som selger spells.
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 kkm tuuusen, takk... tror dette skal funke
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 jaja, kom inn og har utforska litt, og kommet til den store greia i midten, som jeg så klart ikke kommer opp på... på siden er det noen steps, men når jeg trykker står det: *this steps is ... remotly* hjelp, anyone?
Erixxn Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 (endret) nei, men det står: meldinger (0) EDIT: den kom nå, du har fått svar. Endret 29. mars 2006 av Erixxn
Erixxn Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 han du får oppdraget av først.... Kan jeg få svar på spørsmålet mitt nå? jeg har brukt alle spellsene mine op den runde greia, og den åpna seg, så har jeg gått inn og skal på den store firkanta greia i midten, men kommer ikke opp, på steintrappene på siden står det, ''this steps are raised remotly''
KayAU Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 han du får oppdraget av først....Kan jeg få svar på spørsmålet mitt nå? jeg har brukt alle spellsene mine op den runde greia, og den åpna seg, så har jeg gått inn og skal på den store firkanta greia i midten, men kommer ikke opp, på steintrappene på siden står det, ''this steps are raised remotly'' 5836933[/snapback] Gjorde den der i går. Der er ein knapp ein anna stad i rommet. På motsatt side av der du kom inn. Opp ei trapp og til høgre, om eg hugsar rett. Sjølv fann eg ut korleis eg åpna søyla, kom meg forbi fellene, og fekk ned trappa med ein gong. Mange år med rollespeling har gjort meg til ein habil puzzle-løysar. Det eg derimot brukte evigheiter på, var å finne ein "Damage Magicka" spell. Brukte sikkert to timar før eg endeleg fann ein som kunne lære meg det, i Skingrad Mage's Guild. Når eg kom attende, oppdaga eg at alle spell-scrollane eg trengte låg i ei kiste like utanfor rommet... Eg har det med å ikkje åpne kister o.l. dersom det er vennlege folk i nærleiken. Då oppfattar eg det som deira eigedom, og let det vere i fred. Det går vanlegvis greit, men akkurat i går fekk eg lide litt for det prinsippet. Det var imidlertid ikkje heilt vekkasta, fann eit par gode nye spells og gjorde eit par andre ting i mellomtida. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå