Gå til innhold

TES: Hei, mage guild quest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettop kommet inn i acrane university, og tatt to quester... nåsliter jeg på den tredje... jeg har fått boka, snakka med karen, og fått oversatt og slikt... men får ikke noe mer informasjon om hva jeg skal gjøre. hjelp anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ahh... må bruke de forskellige spellsene på den tingen i midten jah...

noen som kan si meg hvor jeg skaffer shock damage spell?

Skrevet

jeg klarer det ikke, jeg brukte først min dårlige fire spell, og den gikk litt ned, så prøver jeg med en scroll of shock ettelerannet, og den går bare opp igjen:S ,

kan jeg vær så snill få hjelp med denne questen?

Skrevet

skyt først en fire spell på den, så en ice, så en damage/decrease magica spell, så til slutt en fortify magica spell (både fortify og damage magica spells ligger i kisten med han fyren)

Skrevet

jaja, kom inn og har utforska litt, og kommet til den store greia i midten, som jeg så klart ikke kommer opp på... på siden er det noen steps, men når jeg trykker står det: *this steps is ... remotly*

hjelp, anyone?

Skrevet

han du får oppdraget av først....

Kan jeg få svar på spørsmålet mitt nå?

jeg har brukt alle spellsene mine op den runde greia, og den åpna seg, så har jeg gått inn og skal på den store firkanta greia i midten, men kommer ikke opp,

på steintrappene på siden står det, ''this steps are raised remotly''

Skrevet
han du får oppdraget av først....

Kan jeg få svar på spørsmålet mitt nå?

jeg har brukt alle spellsene mine op den runde greia, og den åpna seg, så har jeg gått inn og skal på den store firkanta greia i midten, men kommer ikke opp,

på steintrappene på siden står det, ''this steps are raised remotly''

5836933[/snapback]

Gjorde den der i går. Der er ein knapp ein anna stad i rommet. På motsatt side av der du kom inn. Opp ei trapp og til høgre, om eg hugsar rett.

Sjølv fann eg ut korleis eg åpna søyla, kom meg forbi fellene, og fekk ned trappa med ein gong. Mange år med rollespeling har gjort meg til ein habil puzzle-løysar. Det eg derimot brukte evigheiter på, var å finne ein "Damage Magicka" spell. Brukte sikkert to timar før eg endeleg fann ein som kunne lære meg det, i Skingrad Mage's Guild. Når eg kom attende, oppdaga eg at alle spell-scrollane eg trengte låg i ei kiste like utanfor rommet... :wallbash:

Eg har det med å ikkje åpne kister o.l. dersom det er vennlege folk i nærleiken. Då oppfattar eg det som deira eigedom, og let det vere i fred. Det går vanlegvis greit, men akkurat i går fekk eg lide litt for det prinsippet. Det var imidlertid ikkje heilt vekkasta, fann eit par gode nye spells og gjorde eit par andre ting i mellomtida. :)

Kay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...