Gå til innhold

Hvilken LCD 30-32" HD?


Darx*

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en 30-32 tommer lcd tv.

 

Den skal kobles til:

 

-Xbox 360

-Vanlig tv

-PC (film) (spill)

-DVD spiller

 

Men jeg er så fryktelig i tvil, og det blir det ikke mindre av når jeg leser bruker erfaringer og tester osv. Hvor mye kommer en HD DVD spiller til å koste når de endelig kommer?

 

Skjermene jeg vurderer nå:

 

PHILIPS 32" (denne koster 8 995,- på elkjøp)

Hyundai 32"

Videoseven 30"

 

Kom gjerne med flere forslag :thumbup: ! Det er ganske viktig for meg at bildet tar seg godt ut når den er tilkoblet pc'en (dvi) og xboxen (component) (antar at de ser best ut tilkoblet tv kabel eller dvd spiller(?))

 

Høytalerne er det ikke så viktig med ettersom jeg kommer til å koble til min egne

uansett..

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Viewpia vant en test av 6 "billig" 32' LCD skjermer i "Lyd og Bilde". Av andre som kom relativt greit ut var Viewsonic sin (som Netshop selger).

 

- Forskjellen mellom billige og dyrere skjermer handler oftest om meny-system, responsitivitet og til en viss grad om bildebehandlingssystem. Forskjellene kan uansett diskuteres, og mange (meg inkludert) klarer ikke alltid å se forskjell (i bildekvalitet) på en 10 000 kroners billig-tv og en 20 000 krones phillips. Panelene som brukes kommer som regel fra samme produsent, og har like utgangspunkt i kontrast/lysstyrke.

 

- Mitt beste råd er å ta en runde og kikk selv, kanskje er du en type som ser forskjellene umiddelbart, kanskje ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...