Gå til innhold

TES: Morrowind> Siste quest i fighters Guild.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på Morrowind igjen, å synes det er ganske gøy, fremfor det noe monotome WoW.

Men ok, her er greia. har fullført alle Fighters Guild questene bortsett fra en.

Har fått beskjed fra hoved kisen på Vivee > Foreign Quarter > Fighters Guild å drepe en kar på en bok forretning. Jeg går inn der, å ser en kar som eier bok forretningen. Finner ikke karen jeg skal drepe, men jeg finner en låst dør.. Kanskje han er bak der=?

Men hvordan åpner jeg døra`? Jeg har prøvd å drepe han karen i sjappa, men han hadde ikke noen nøkkel.. Så da sliter jeg..

Noen som har gjort dette som kan fortelle meg hva som skal gjøres?

takk. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja han skal være bak den døra. du kan i stede for å drepe han, dra til aldrun og snakke med mossen for fighters guild der. da får de beskjed om at du kan drepe han fra fighter guilden som du fikk questen av.

men du må drepe alle i FG i vivic da blir du utnevnt som grand master i guilden

Skrevet

Hen er bak den døren som du nevnte.....

Hen du skal drepe er lederen for theif guilde, når du dreper han så for du en master nøkkel og du kan opne alle dører som er locked til og med vivec tempel!!

Men går du inn der så dør du :dribble::dribble::dribble:

Du må kjøpe deg en key srcoll som opner dører til lvl 100 så sakt alle dører utenom tempelet..........

Denne scrolen kan du få kjøpt i noen magic stores eeler du kan lage en hvsi du har skill nok til det....

Snakker her om xbox versonen, men er nokså sikker på at de er like..

Lykke til :p

Skrevet

dere hadde rett. Jeg stakk innom Balmora å kjøpte en slik scroll..

Deretter dro jeg tilbake å slayet de to folka i det nå ulåste rommet.

Når jeg kom tilbake til Fighters Guild var plutselig to stykker på meg. de slakta jeg,

å deretter sa alle sammen, "what can I do for you master?"

Jaja, hadde håpet på at jeg kunne få litt mer kontroll over fighters guild enn som så :hmm:

Men jaja..

Morrowind er Morrowind. :roll:

Noen som har testa Oblivion?

Skrevet

Noen som har testa Oblivion?

5832214[/snapback]

ehhh, hehe, har du lest poster her på forumet, så finner du nok svar på det fort :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...