superreven Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Installerer patch og får dette: og Må jeg virkelig slette og installere hele spillet for dette? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Prøvde å fjerne Repair.exe nå, men da ville den ikke installere patch pga den ikke fant den.. men den jeg har er tydeligvis en den ikkje liker.. så kan noen legge ut en link til en "Repair.exe" som fungerer? edit: fant link her. Endret 29. mars 2006 av superreven Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) waiting for files to close: launcher.exe.... ingen ting som er launcha her i gården edit; hjalp å restarte Endret 29. mars 2006 av chokke Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Installerer patch og får dette: og Må jeg virkelig slette og installere hele spillet for dette? 5830877[/snapback] Nei det må du ikke... Hadde samme problemet... Fikk en repair.exe fil av en kamerat av meg... da jeg slang inn denne, så funka patchingen... http://www.boogieman.biz/repair.zip Lenke til kommentar
superreven Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Takker Boogieman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå