Digidice Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hei Har startet litt med oblivion, men har klart og erge på meg omtrent alt som er rundt. Når jeg kommer in i en by blir jeg stoppet av vakter som ønsker meg i fengsel. Jeg nekter og det ender altid med slakt og jeg må flykte etter jeg har hugget ned det som virker som en hel hær av soldater. Har fått mye bra utstyr men nå er det litt slit og bli angrepet i nesten hver by jeg kommer til,¨ Er det en måte jeg kan bli venner med disse igjen, lar jeg meg fengsle mister jeg ikke alt utstyret mitt penger og noe annet. Endret 29. mars 2006 av Digidice
vargaz Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei Har startet litt med oblivion, men har klart og erge på meg omtrent alt som er rundt. Når jeg kommer in i en by blir jeg stoppet av vakter som ønsker meg i fengsel. Jeg nekter og det ender altid med slakt og jeg må flykte etter jeg har hugget ned det som virker som en hel hær av soldater. Har fått mye bra utstyr men nå er det litt slit og bli angrepet i nesten hver by jeg kommer til,¨ Er det en måte jeg kan bli venner med disse igjen, lar jeg meg fengsle mister jeg ikke alt utstyret mitt penger og noe annet. 5830345[/snapback] Har du stjålet alt du har? de tar kun ting du har stjålet. Uansett har du slaktet en her av dem? spiller du på easy mode eller?
Digidice Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Hei Har startet litt med oblivion, men har klart og erge på meg omtrent alt som er rundt. Når jeg kommer in i en by blir jeg stoppet av vakter som ønsker meg i fengsel. Jeg nekter og det ender altid med slakt og jeg må flykte etter jeg har hugget ned det som virker som en hel hær av soldater. Har fått mye bra utstyr men nå er det litt slit og bli angrepet i nesten hver by jeg kommer til,¨ Er det en måte jeg kan bli venner med disse igjen, lar jeg meg fengsle mister jeg ikke alt utstyret mitt penger og noe annet. 5830345[/snapback] Har du stjålet alt du har? de tar kun ting du har stjålet. Uansett har du slaktet en her av dem? spiller du på easy mode eller? 5830359[/snapback] Her er mesteparten stjålet ja av lika til di jeg hugget ned. Hmm tror den står på medium der. Healer mens jeg sloss så kan jeg stå lenge. Anyway etter en tur i jailen er alt ok da ?
vargaz Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du har vel egentlig ikke så mye valg, du kan jo selge det du har stjålet da..det går an å betale en bot så slipper du fengsel. [bountyen din]
DidzisK Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Har du hatt kontakt med Thieves Guild? Kan ikke de hjelpe deg å bli kvitt bountyen litt billigere (slikt fungerte det i Morrowind, jeg har enda ikke meldt meg selv inn hos dem)?
Digidice Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 (endret) Du har vel egentlig ikke så mye valg, du kan jo selge det du har stjålet da..det går an å betale en bot så slipper du fengsel. [bountyen din] 5830379[/snapback] hehe den bountien er oppi endel tusen gull til nå. Er det muligt og selge stjålet utstyr da. Ja kan ta og save og la meg sone straffen og se. edit: Bounty er over 23.000 Endret 29. mars 2006 av Digidice
vargaz Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du har vel egentlig ikke så mye valg, du kan jo selge det du har stjålet da..det går an å betale en bot så slipper du fengsel. [bountyen din] 5830379[/snapback] hehe den bountien er oppi endel tusen gull til nå. Er det muligt og selge stjålet utstyr da. Ja kan ta og save og la meg sone straffen og se. edit: Bounty er over 23.000 5830390[/snapback] OMG! ^^ shit mann... tror du må finne på noe lurt, visst du ikke har stjålet noe som er verdt ekstremt mye da
Fenixen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 start spillet på nytt kanskje ? høres ut som du har slakta hele byen...
Digidice Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Du har vel egentlig ikke så mye valg, du kan jo selge det du har stjålet da..det går an å betale en bot så slipper du fengsel. [bountyen din] 5830379[/snapback] hehe den bountien er oppi endel tusen gull til nå. Er det muligt og selge stjålet utstyr da. Ja kan ta og save og la meg sone straffen og se. edit: Bounty er over 23.000 5830390[/snapback] OMG! ^^ shit mann... tror du må finne på noe lurt, visst du ikke har stjålet noe som er verdt ekstremt mye da 5830407[/snapback] tror jeg loader opp et spil som er endel før jeg. Tok imot straffen min og etterpå hadde jeg 240 days i spillet. Tror den var på bare et par dager før. Havnet også i guildet: Dark Brotherhood som murderer, dette kan ikke ende bra!
Fenixen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 "hmm en mann med sverd.. tenk om han bruker det? hahaahah JEG tar han først!" noen later som de har det som skal til for å bli medlem av dark brotherhood, men du må være et naturtalent
vargaz Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 hehe, joda er litt sånn. Men bruker som regel å se om de angriper meg først, er jo ikke så umulig å dogde første slag. Men funker jo noen ganger å snike seg opp bakfra og bare høgge dem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå