Sir Zu Zwat Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Har aldri spilt noen Elder Scrolls spill før. Oblivion er mitt første. Saken er den at jeg forstår sånn ca ingenting. Klarer komme meg gjennom den tutorialdingsen i starten, men etterpå forstår jeg ingenting. Jeg rir bare rundt i naturen og dreper dyr. Det er vel ikke det spillet går ut på? Hva skal gjøres? Trenger rett og slett litt nybegynnerhjelp/tips.
The Ghost Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Det er et rolle spill hello? Du kan gjøre hva du vil leve dit eget liv i spillet det følger ikke et en vei som du må ta det er valgfritt..... Du har en "main quest" du kan gjøre med en gang.. Og det er mange "tilleggs" oppgaver du kan gjøre... Rpg spill er den beste oppfinelsen noen sinne
Sponis Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Å begynne på main quest kan være en god start. Det er den questen du fikk inni hulen. Vist du ser på kompasset nede på skjermen ser du en liten rød pil, den viser veien til der du skal gå for å fortsette main questen. Vist du ikke vil begynne med main questen, kan du stikke til nærmeste by, Imperial City(Trykk f4 og velg den fanen som har et bilde av en globus, her kan du teleportere deg rundt om til de forskejllige byene.) Her kan du bare springe rundt å snakke med folk, helt til du får et quest, eller du kan snike deg rundt, bryte deg inn i hus, stjele alt, og kanskje drepe den som bor der, men pass opp for vaktene. Oblivion er rett og slett et totalt fritt spill, og den beste måten å lære seg spillet på er rett og slett ved å utforske å prøve å lære. Lykke til!
Wooho Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hvis du går til menyen (ved å trykke på B, snakker om X-Box 360 versjonen her) så skal det være en liten oppsumering og hva din nkarakter har samlet opp av informasjon samt hva/hvor du skal reise og snakke med. Oblivion er et spill som skal være brukervennligt for nybegynnere også.
h00v3r Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Les gjennom håndboken som følger med, der er alle informasjon du trenger egentlig. Kan du det som står der, kan du egentlig det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå