covenent Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 har lagd en ny karakter på Oblivion. denne skulle være en tyv (er så lei av å være helt=P) jeg har hørt mye snakk om en thief guild hvor man får quester og lignende. hvor finner man denne guildn? har også hørt om en guild man bare kan komme inn i om man myrder noen. har myrdet en vakt så det kom opp "a uknown person witnesd the murder osv. osv." men det kommer ikke noe spesielt. jeg vet det er litt dumme spørsmål men har bare spillt ett par dager så er enda litt n00b
Megamann Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 For å joine thieves guild må du stjele noe, hva som helst, og havne i fengsel. Du vil da få besøk av noen mens du sover etter du har sonet. Hvis du ikke sover vil ingen komme å snakke med deg, og det er kanskje derfor ingen kom etter du drepte vakten, fordi du ikke har sovet siden?
Gunfreak Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 drepe er noe du må for å komme inn i Dark brotherhood, for å komme i thief guilden må du ente stjele noe å blie tatt, eller se på plakentene om the gray fox i imperial city, og så spørre tiggere om gray fox, kan hende du må bribe dem før de sier det til deg
covenent Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 OK, takk for hjelpen. men hvordan joiner man Dark brotherhood? må man sone i fengsele?
Admiral1 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 det som skjedde med meg var at jeg drepte noen, da kom det sånn: " your murder has be observed by higher forces" eller no, så sov jeg, og da kom det en kar og spurte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå