Gå til innhold

TES: klare Kvatch oblivion gate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme inn i tårnet for å redde de folkene jeg skal redde. Når jeg går opp over i det største tårnet kommer jeg til en dør der jeg må ha en nøkkel for å komme videre. Hvor finner jeg denne nøkkelen? Martin vil ikke gå med meg hvis jeg ikke redder de folkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarer ikke å komme inn i tårnet for å redde de folkene jeg skal redde. Når jeg går opp over i det største tårnet kommer jeg til en dør der jeg må ha en nøkkel for å komme videre. Hvor finner jeg denne nøkkelen? Martin vil ikke gå med meg hvis jeg ikke redder de folkene.

5827271[/snapback]

Hvist du snakker om samme tårn som jeg tror så har en av Daero "vaktene" en nøkkel, eller var de flere av dem som hadde nøkler? Uansett så må du bare undersøke alle og alt så finner du det nok, sorry jer ikke husker helt riktig.

Skrevet

Det tårnet dere snakker om aner jeg ikke hvor er! Seriøst, har leita over alt inni oblivion gate greia! hvor ligger det i forhold til de tre tårnene som er i midten?

Skrevet

Men øy for å komme til den broen må jeg vel helt opp til der jeg må ha nøkkel for å komme meg videre? Det er den nøkkelen jeg ikke klarer å finne noe sted! Jeg gir opp snart, hehe.

Skrevet

hm.. jeg fikk ikke noe nøkkel til buret jeg tror faktisk ikke du får redda han i buret.

men du skal gå gjenom en dør .. og du skal tre på en slags platform som transporterer deg til ett annet sted og da er det bare og gå oppover så er du ved perlen som skrur av hele tårnet.

Skrevet

Når du kommer helt opp i tårnet der du må ha nøkkel til de dørene, så skal det være flere dører der, og en av de fører til en bro, som går over til en annet tårn, når du kommer inn i det tårnet, så er det en vakt på toppen med en fange. drep vakten og vips, nøkkelen ligger på liket til vakten.

Bare test alle dører etter tur i det tårnet med de dørene, den er der et sted! Det skal den være! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...