Gå til innhold

TES: Ferdig med Dark BH ? Vil joine ny guild :)


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

Jeg drepte en svindler i denne guilden å ble kronet "Silencer av Night Mother , det eneste som skjer nå er at jeg "once a week" går til Night Mother får navn og leverer de til min "Speaker" å får betaling for det (200 gold).

 

Er det ikke noe mer som skjer i denne guilden ?

 

 

 

Hvis jeg så er ferdig med denne guilden , kan jeg joine Thieves guild uten at de blir irritert på meg :p ?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan joine flere ja, men jeg har da mange fler missions med dark brotherhood, er bare sånne lapper jeg får og når jeg har gjort det får jeg 500gold. Er selv med i thieves, dark brotherhood og er i tillegg vampyr, sikkelig badass :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Kan joine flere ja, men jeg har da mange fler missions med dark btotherhood, er bare sånne lapper jeg får og når jeg har gjort det får jeg 500gold. Er selv med i thieves, dark brotherhood og er i tillegg vampyr, sikkelig badass :p

5827008[/snapback]

 

 

Det er før det jeg nå snakker om :p

 

Er drop in lapper det ^^

Lenke til kommentar

Det ser ut som om du er ferdig da ja :( vanvittig moro så lenge det varte. Har mista mange netter søvn nå bare på grunn av the dark brotherhood! håper ikke de andre guildsa er like vanedannende :s

Hørte Mage guild er morsomt men det er vel lite vits å bli med der om char'en er en assassin? :(

Lenke til kommentar
Det ser ut som om du er ferdig da ja :( vanvittig moro så lenge det varte. Har mista mange netter søvn nå bare på grunn av the dark brotherhood! håper ikke de andre guildsa er like vanedannende :s

Hørte Mage guild er morsomt men det er vel lite vits å bli med der om char'en er en assassin? :(

5831461[/snapback]

 

 

Tror ikke det nei , man kan jo begynne med magic tror jeg men det går vist ikke like bra :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...