Gå til innhold

1.10 kommer på onsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir mere sur enn glad =P , skal bort på onsdags morgenen og kommer hjem på fredagen, så måtte patchen komme akkurat når jeg er borte :cry:

Skrevet (endret)

"Tomorrow's weekly scheduled maintenance will begin at 3:00 AM PST in order to prepare for the 1.10 content patch." Betyr vell ikke at det er patch imorgen dette?

Endret av brutti
Skrevet

Helvettes dritt! Jeg skal bort på onsdagsmorgenen og kommer ikk hjem før fredag.

Nå får jeg faen ike sitte i kø for å komme inn på serverne, vente flere timer på å laste ned patchen, laste ned all addons på nytt. Jeg er lei meg.

Skrevet
Helvettes dritt! Jeg skal bort på onsdagsmorgenen og kommer ikk hjem før fredag.

Nå får jeg faen ike sitte i kø for å komme inn på serverne, vente flere timer på å laste ned patchen, laste ned all addons på nytt. Jeg er lei meg.

5824147[/snapback]

Ok, så det hadde vært bedre den kom neste uke? :p

Skrevet
"Tomorrow's weekly scheduled maintenance will begin at 3:00 AM PST in order to prepare for the 1.10 content patch." Betyr vell ikke at det er patch imorgen dette?

5824146[/snapback]

Hva jeg tror de mener er og forklare hvorfor maintaincen blir lenger, ikke at de skal forbrede seg på og release. Selv om det er mye murlig.

Skrevet (endret)

Hehe, les hva tråden til Eyonix heter så bør det ikke være noe tvil hvorvidt den kommer på onsdag eller ikke :dribble:

1. Patch Tomorrow! | 3/27/2006 3:26:44 PM PST

Onsdag is the day, ready or not here it comes :w00t:

Endret av Roberticus
Skrevet

Greit nok, dette er jo for US realms da, det kunne jo hende at de gjorde et unntak for European realms og lot være å implementere den..... Tror muligens de hadde fått mange hat-mails da dog...

Skrevet (endret)

Hurra! :p Det blir et reint addon-he****te, men å se preste-alten min som holy damagedealer blir kos... ^^

Endret av [VK]Boogieman
Skrevet

5824147[/snapback]

Eg har aldri opplevd at du må laste ned alle addons på nytt etter at en ny patch har komt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...