Gå til innhold

alt, Rogue eller priest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, snart 60 men Warrioren min, og har startet noen alts..

Rogue: lvl 20

Priest: lvl 22

Synes begge er morsomme klasser, men hvem er morsomst på lvl 60?

Kommer til og gå pve men pvp Når det er ikke er raid etc.

Vil spille det som er morsomt, gir blanke i om det ikke er bra osv, for det er jo begge <_>

hvem burde jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
<3 stealth

5823199[/snapback]

De fleste klassene har jo angrep som lett får en rogue ut av stealh da :mrgreen:

Unless, du er en av de som ganker casters når de drikker vann :p

Skrevet

Lvlet min rogue opp til lvl 55 eller noe, så orket jeg ikke mer, Priesten orket jeg ikke lengre en til lvl 24 så jeg ville tatt Rogue

Skrevet

jeg ville valgt priest, da dette er en veldig artig klasse å levle med... det er lett å grinde og du får lett grupper hvis du trenger det... min priest er ikke akkurat veldig høy level enda (33) dog, så jeg vet ikke åssen det blir etterhvert...

Skrevet

Priest. Du gjør massiv skade, lett å lvle. De får en buff i morgen. Når du når lvl60 begynner spillet på ordentlig. Priest er fribillett til de instansene du har lyst til å gjøre og raidguildene begynner å gjøre seg lekre for deg når du runder lvl 45. Alle raids må ha et betydelig antall priests og det er alltid for få av dem.

Rogue er kult til du når lvl60. Du sniker deg rundt og har masse egenskaper å irritere andre med, stunlock ftw! Men så når du lvl60 og kan vinke bye-bye til de store instansene. Serverne flyter over av rogues og jeg kødder ikke, de tyter ut av vinduene i Ironforge og Orgrimmar. Det gjør det knallhardt å komme inn i et raidguild. Og når du først har fått et raidguild så skal du konkurrere med de andre roguene i guildene om de få raidslot'ene som settes av til rogues i MC og BWL, typisk settes 3-4 slots av til rogues mot 6-7 for priests.

Skrevet

3-4 slots?

Du kommer neppe langt på Vael uten rogues?

Vi har med 5-6 rogues på hvert raid, kun 3 i dag, men da var vi i tillegg 30 mann som skulle ta Onyxia før reset.

Skrevet (endret)
De fleste klassene har jo angrep som lett får en rogue ut av stealh da icon_mrgreen.gif

bare hvis en vet at du allerede er der ;)

Endret av KnuX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...