Gå til innhold

Joine RAR-filer med winRAR?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har et lite problem. Har ei mappe med et spill og mappen inneholder fullt av r01, r02, osv-filer. Dette er altså RAR-filer som er splitta opp men hva skal jeg gjøre for at det ska bli sammensatt? Håper noen har peiling på dette.

5822318[/snapback]

Åssen det skal sammensettes å instaleres? Som oftes når det er en slik oppdeling følger det med en rar fil som ikke inneholder (her) r01, eller noe lignende. Som oftest heter den setup, data eller lignende. Vis ikke dette finnes, så er det ofte også en exe fil ved siden. Ved å bruke denne setup rar'en vil du finne instalasjons filer, readme osv inne i denne :)

Iallefall er dette en helt vanlig oppdeling, ro1 filene er egentlig bare instalasjons filer som setup fila ordner for deg :)

EDIT: Beklager vis mitt svar fører til brudd på reglene.. Fjerner det gjerne :)

Endret av HoaXed
Skrevet (endret)

Hoaxed: *riste_på_huet*

Er bare å høyreklikke på en hvilken som helst av filene, og velge 'extract here', så ordner det seg. :thumbup:

arrgh, matey!

Endret av Tordenflesk
Skrevet
Hoaxed: *riste_på_huet*

Er bare å høyreklikke på en hvilken som helst av filene, og velge 'extract here', så ordner det seg. :thumbup:

arrgh, matey!

5823353[/snapback]

Dette kan gjøres, men vis det er en piratkopi av ett spill lastet ned fra nettet er det som oftest ikke slik det bør gjøres hvis du vil ha spillet innstalert på pcen. Da må du følge metoden jeg beskrev føre. Ved å bare extracte rett ut vil verken spillet eller programmet han prøver å legge inn bli innstalert. Så ikke noe riste på hue her, siden begge metodene fungerer.

Men oppfordrer allikevel ikke trådstarter til ikke å starte slike tråder da det strider i mot rettningslinjene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...