Erixxn Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 (endret) hei, jeg driver med ett dark brotherhood quest der jeg skal drepe en kar som er sinnsykt god i hand-to-hand , og jeg hakke sjangs på han, han er rask også. og jeg får ikke lurt han ut av byporten til min trofaste shadowmere pga vaktene... noen som har noen tips til ossen jeg skal få tatt han? Endret 27. mars 2006 av Erixxn
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Eg sneik meg inn bak han med sverd, sneak attack, coata våpenet med poison of paralyzis og slo til han enda ein gong. Han stivna til og ramla i bakken. fem sekund seinare våkna han til live igjen berre for å dø eit halvt sekund seinare igjen. Edit: Det er khajiten me snakkar om, eller? Endret 27. mars 2006 av Berengal
Erixxn Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 (endret) jah.. men jeg har ikke så mye spells og sånt... og jeg er bare level 9... Endret 27. mars 2006 av Erixxn
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Eg fann berre ei flaska med poison of paralyzis på ein banditt eller noko, so var ganske heldig å ha den akkurat då. Du kan jo kanskje sjå deg rundt i alkymist butikkar.
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Syntest tittelen på tråden indikerer bra nok fare for spoiler slik den er...
akristina92 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Egentlig ikke. Det kunne vert alt fra det første til det siste questet.
Erixxn Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Tittelen: Hei, sliter litt med dark brotherhood quest den inneholder dark brotherhood, og quest, + sliter, da kan du vente deg at jeg forklarer litt nærmere for att folk skal forstå hva jeg mener? nå virker det som du klager bare for og klage.
akristina92 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hmm, ok. Du har vel egentlig rett. Tabbe fra min side. Dessuten var ikke spoileren noe "big deal", da. Så går greit! Lykke til med oppdraget ditt, da!
Erixxn Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 takk! , hehe, jaja, håper jeg klarer den da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå