BlasterFX Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Er tyv og tenkte å gjøre noen brekk. Har kikket i en del hus/villaer, men sliter med å finne kostbare ting. Noen som har tips til hvor jeg kan finne rikingene? ~ BlasterFX
jonnor Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Titt litt rundt i "Castles" og "Manors", bør være litt snacks der. Har ikke så god erfaring enda, men fant skaffet vel loot for en rundt 1000gp i ett slott.
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Sjå deg rundt etter forskjellige samlarar av gammalt skrap. Countessen i Bruma er ei, og der fekk eg loot til ein samla verdi av over 5000. Er ein i Temple District, og ei i Leyawiin, men dei to har eg ikkje scoopa sjølv, so eg veit ikkje kva som er der. Ellers har du mage guildar rundt om, nokon butikkar og arcane university. Har ikkje prøvd arcane university sjølv, men viss det er noko liknande som mage guildane burde det vera bra.
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hvis du venter til natten har falt, og stikker til arenaen i Imperial City, utenfor, hvor han fyren som du kan tippe på arena kamper står, ved siden av han er det en boks du kan lockpicke, oppi der ligger det 500g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå