Gå til innhold

TES: Irriterende grafikk problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.

Det har seg så at jeg har et problem med grafikken i dette flotte spillet... Det hendte her om dagen da jeg var på tur i min andre Oblivion portal, i tårnet med Sigil steinen.

Korridorene ble plutselig grå og manglet den "skinne" effekten på alle overflater. HDR'en er også forsvunnet. Dette er tilfellet overalt hvor jeg går nå, triste overflater og ingen HDR...

Dette er kun på main char'en min sin save game. (korrupt fil kanskje?)

Noen ideer om hvordan man kanskje kan løse dette problemet?

Mine specs:

AMD Athlon 64 3000+ (@2,2GHz)

Gainward GeForce 6600GT 256 (@500, 930)

1,5Gb RAM

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hmm: har selv oppdaget flere bugs på grafikken. Men ikke at texturer forsvinner. En ting jeg har oppdaget er objekter som "flyter" i luften. F.eks jeg var i et hus å plukket opp frukt fra et fat, pluttselig "hoppet" fruktene av fatet og ble svevende i luften, det skjedde ikke bare på ett fat, men alle fatene i rommet, hehe.. Ikke at det er en så STOR bug, men alikavel. Forøvrig er dette spillet VANVITTIG systemkrevende. Jeg venter på oppgraderingspakken i posten allerede. :D

Men jeg har et forslag, det er å laste ned nye forceware drivere til de som har nvidia kort. Jeg opplevde litt forbedring på framerate.

http://ve3d.ign.com/articles/697/697679p1.html

"nVidia has released 84.25 Forceware drivers today that improve performance in Oblivion and fix some compatability issues" ;)

Endret av Rune170
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

jeg har også merka både grafikksbugs og gameplaybugs. dette er noe galt i spillet og vil bli rettet på i fremtidige patches

Skrevet

Det må være utrolig stor forskjell fra system til system når bugs angår. Jeg har enda ikke sett en eneste bug av noe slag og jeg spillt veldig mye. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...