Gå til innhold

Xbox 360 Kontroll på pc

McDouch3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en xbox 360 og lurte på om jeg kan koble kontrolleren til en pc og bruke den på pc'n... Spørsmålet gjelder vel egentlig play & charge kabelen brukes til noe annet enn å lade batteriet... For hvis all info går gjennom det trådløse er det vel bare å drite i det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har oblivion på PC, og har ikke Xbox 360. Men har egentlig mest lyst å ligge godt tilbake i lenestolen og spille oblivion med håndkontroll. Noen som vet om Oblivion fungerer fint med xbox 360 sin håndkontroller (med ledning)?

Skrevet
Har oblivion på PC, og har ikke Xbox 360. Men har egentlig mest lyst å ligge godt tilbake i lenestolen og spille oblivion med håndkontroll. Noen som vet om Oblivion fungerer fint med xbox 360 sin håndkontroller (med ledning)?

5843068[/snapback]

Leste et annet sted på forumet her at PC-versjonen av Oblivion ikke støttet Xbox-kontrolleren fullt ut, men at en framtidig patch skulle fikse på dette..

Skrevet

Ser at det står at det ikke går å bruke dein trådløse kontrolleren til pc, men hva visst man bruker play and charge kit. Vil det da fungere å bruke kontrolleren? Jeg har prøvd selv men pcen finner ikke kontrolleren når jeg prøver å legge inn driverene fra microsoft... Noen andre som har klart å få de trådløse kontrollerne til å fungere til pc?

Skrevet
det finnes spesiallagde xbox 360 kontroller som du kan bruke på pc... tror ikke du kan bruke de vanelige med ledning!!

5857506[/snapback]

Feil :ermm:

Xbox360-kontrolleren med ledning kan brukes som PCkontroller. Faktisk er det den samme kontrolleren som blir solgt i PCversjonen, bare uten cden med driverene. Så har du en kontroll, plugg den inni usbporten på PC'n og last ned driverne fra Microsoft.

Om de trådløse kontrollerne fungerer på PC via et Play-and-Charge sett har jeg ikke testa ennå. Men for all del, prøv og fortell her :D

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd med play and charge og drivere fr microsoft man klarte det ikke :(

Er det ingen som har klart å bruke den trådløse kontrolleren til pc?

Endret av hanstefan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...