shortCut Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Har prøvd meg på TV2 serverene noen ganger nå, men der ender med at jeg bli banna for exessive teamkilling fordi en eller annen dust stiller seg foran flyet mitt når han ikke får det. Er TV2 serverene en eneste stor samling av storkjefta fjortiser og drittunger som bare mååå ødelegge spillet? Dette er ihvertfall min erfaring etter å ha spillt der noen ganger nå. Alltid kaos der og en eller annen unge som må ødelegge på en eller annen måte. Hvor er admins hen? Det er aldri noen som griper inn. Har en mistanke om at det er de samme drittungene som er admins og? Kan det stemme? Hva er din mening om TV2 serverene?
reds Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Jeg er så enig med deg som jeg kan bli. Altfor slapt moderator-arbeid i allefall.
Elendil Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Er noen drittservere. Ingen admins, tåpelige regler. Fullt av idioter.
jor-el Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvor er admins hen? Det er aldri noen som griper inn. Har en mistanke om at det er de samme drittungene som er admins og? Kan det stemme?Hva er din mening om TV2 serverene? 5814873[/snapback] tja. du skulle prøve deg som admin selv hos TV2, det er KUN voksne folk som er admin der. Dessuten kan du jo stikke i tv2 forum og klage. http://bf2bb.tv2.no/ Der kan du også søke som admin og lese hvilke regler som gjelder på serverne. Å klage på admins som gjør en frivillig jobb og IKKE får betalt mener jeg er ufint av deg . Klag heller på de du spiller med og mot. TV2 forum har egen klagemur. din klage burde heller postes der slik at de som har noe med det å gjøre får vite om din missnøye Mvh Jor-el (TV2-Admin)
shortCut Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 tja. du skulle prøve deg som admin selv hos TV2, det er KUN voksne folk som er admin der. Dessuten kan du jo stikke i tv2 forum og klage. http://bf2bb.tv2.no/ Der kan du også søke som admin og lese hvilke regler som gjelder på serverne. Å klage på admins som gjør en frivillig jobb og IKKE får betalt mener jeg er ufint av deg . Klag heller på de du spiller med og mot. TV2 forum har egen klagemur. din klage burde heller postes der slik at de som har noe med det å gjøre får vite om din missnøye Mvh Jor-el (TV2-Admin) 5816159[/snapback] Tja, jeg har selv vært admin på en BFV server og vet hvor mye arbeid det er - fikk mye klager jeg og (helst fordi jeg var for streng ) og sånt må da en admin tåle å høre hvis ikke er det bare å la være å være admin....som du sier så er det jo frivillig. Skjønner ikke hvordan du kan si det er ufint å klage Når det er sagt har jeg da heller ikke retta en direkte klage mot noen admin hos dere heller, men er heller litt betenkt over å nesten aldri å ha sett noen bli kicked eller banna mens jeg har vært der (bortsett fra autoban/kick). Googla raskt etter en TV2 side, men fant ingen - var derfor jeg måtte få ut frustrasjonen min ett annet sted og spørre om andre hadde hatt samme opplevelser som meg. Foreløpig har 100% av de som har svart på tråden hatt en dårlig spillopplevelse på TV2 serverene, så kanskje dere heller burde gå litt inn i regler og rutiner for å lage en bedre server!?
iDude Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Har prøvd meg på TV2 serverene noen ganger nå, men der ender med at jeg bli banna for exessive teamkilling fordi en eller annen dust stiller seg foran flyet mitt når han ikke får det. Er TV2 serverene en eneste stor samling av storkjefta fjortiser og drittunger som bare mååå ødelegge spillet? Dette er ihvertfall min erfaring etter å ha spillt der noen ganger nå. Alltid kaos der og en eller annen unge som må ødelegge på en eller annen måte.5814873[/snapback] Ble banna i dag på TV2 etter å ha rygga over noen med APC (for å unngå tank som skyter på meg). Shit happens. Føler det er regelen heller enn unntaket at noen straffer meg for slikt på TV2 serverne. Til syvende og sist koker det ned til barnslig oppførsel fra ens medspillere Men en auto-ban varer sjelden lenge, etter noen timer kan du spille igjen. Har du fått lengre ban (skjer vel om admins har en finger med i spillet) kan du som sagt klage til forumet deres. Batttlefield.no har kanskje flere admins, men TV2 har jo et imponerende antall servere, og de er alltid stappfulle. Liker meg egentlig like godt der som på battlefield.no. Men det skal vel sies at folk på battlefield.no er litt mer friendly med tanke på friendly fire
~~Undertaker~~ Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg har helt annerledes oppfatning av Friendly fire folk på battlefield.no og TV2. Har ikke opplevd like mye styr på TV2 servere. Mens på BF.no så blir eg snipa ut av flyet veldig ofte. Endret 27. mars 2006 av ~~Undertaker~~
_MrMilo_ Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Finnes det admins som tar betalt? Tviler jeg sterkt på. Hvis en admin ikke utfører sine "plikter", kan en da ikke klage på han/hun uten å bli beskylt for å være ufin? Jeg mener det er admins sin oppgave å luke ut de som ikke bidrar til en hyggelig spillopplevelse på serveren. Da må det være lov å komme med konstruktiv kritikk, selv om mange har vansker med å snakke/skrive normalt og med et voksent språk. Det blir som å være på fotballkamp, dommeren (admin) er den som får mest kjeft. Selv holder jeg meg til klanservere. Fordelen er at de vanligvis bare har 1 server, og de som spiller der er dedikerte spillere som respekterer de fastsatte regler. Men unntak finnes her også. Derfor finn en server du liker, og lagre denne som en favoritt.
iDude Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har helt annerledes oppfatning av Friendly fire folk på battlefield.no og TV2. Har ikke opplevd like mye styr på TV2 servere. Mens på BF.no så blir eg snipa ut av flyet veldig ofte. 5818171[/snapback] Flyr ikke så veldig mye så da har jeg kanskje sluppet unna det verste Men infanteri-friendly fire på tette maps som Karkand burde nesten ikke vært lov å straffe for
AiKi Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Det er faktisk folk som omtrent har limt fast Page Down, har jeg inntrykk av. Men dette kan heldigvis rapporteres, både hos Battlefield.no og TV2, så får de som fortjent (selv om jeg synes selv at drittsekkspill og sabotering generelt burde vært permban på flekken...)
Elendil Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har helt annerledes oppfatning av Friendly fire folk på battlefield.no og TV2. Har ikke opplevd like mye styr på TV2 servere. Mens på BF.no så blir eg snipa ut av flyet veldig ofte. 5818171[/snapback] Svært sjelden. Isåfall bruk ?report funskjonen deiras. Kun på Wake only serveren der er litt slike tendenser.
_Paulsen_ Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Må si jeg har endret synet ja.. Før så synes jeg disse var ganske ok, men nå har synet endret seg.. Spilte litt tidligere i dag, og ble teamkilla i hue og rævva støtt og stadig... Sto og ventet på en tanks, og brått så ble jeg teamkilla av en snøsokk som skulle ha kjøretøyet! Koko!
jor-el Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Er TV2 serverene en eneste stor samling av storkjefta fjortiser og drittunger som bare mååå ødelegge spillet? Dette er ihvertfall min erfaring etter å ha spillt der noen ganger nå. Alltid kaos der og en eller annen unge som må ødelegge på en eller annen måte.Hvor er admins hen? Det er aldri noen som griper inn. Har en mistanke om at det er de samme drittungene som er admins og? Kan det stemme? 5814873[/snapback] Det er måten det klages på jeg reagerer på. Det er bare voksne folk som er Admins på TV2 sine servere, det å bli kalt for fjortis og drittunge er rett og slett ufint. Alle admins gjør så godt de kan og det at ingen får betalt betyr at vi må ha en dagjobb og ikke kan være tilstede hele tiden, dette burde ikke være så vanskelig å forstå. Som sagt stikk innom forum til TV2 serverne og søk på adminjobb om du har godt tid og vi bidra til at din spillehverdag skal passe deg bedre og du ønsker å gjøre noe med dem som ikke spiller med rent mel i hagla. Det må jo også sies at det trådstarter klager på er at han blir kicket når han TEAMKILLER, enten av admin eller autokick, da må jeg si meg fornøyd med systemet og det ser ut til å funke helt fint da vi ble kvitt en teamkiller. Har faktisk opplevd at noen har blitt banned fra bf.no for å kaste en granat i vannet (uten å skade noen) mens han sto å ventet på fly .....om det er slike strenge regler dere er ute etter har dere ikke skjønt hva BF2 er i det hele tatt
iDude Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Har prøvd meg på TV2 serverene noen ganger nå, men der ender med at jeg bli banna for exessive teamkilling fordi en eller annen dust stiller seg foran flyet mitt når han ikke får det. Det må jo også sies at det trådstarter klager på er at han blir kicket når han TEAMKILLER, enten av admin eller autokick, da må jeg si meg fornøyd med systemet og det ser ut til å funke helt fint da vi ble kvitt en teamkiller. Har faktisk opplevd at noen har blitt banned fra bf.no for å kaste en granat i vannet (uten å skade noen) mens han sto å ventet på fly .....om det er slike strenge regler dere er ute etter har dere ikke skjønt hva BF2 er i det hele tatt 5836920[/snapback] Har du lest første posten eller? Den mest vanlige måten å kvitte seg med andre flygere på er jo å stille seg foran hardware og bli teamkillet til flygeren blir kicket. Jeg skjønner argumentet med at man ikke har admins til stede og ikke har ressurser til det, men å si seg fornøyd med systemet i dette tilfellet... Endret 30. mars 2006 av ibrotha
Elendil Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Vist han kasta nade i sjøen stod det sikkert ein supportfyr bak han og gidde ammo ergo poeng ergo statspadding.
jor-el Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Vist han kasta nade i sjøen stod det sikkert ein supportfyr bak han og gidde ammo ergo poeng ergo statspadding. 5839559[/snapback] nope. på carrier uten suport
jor-el Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Den mest vanlige måten å kvitte seg med andre flygere på er jo å stille seg foran hardware og bli teamkillet til flygeren blir kicket. Jeg skjønner argumentet med at man ikke har admins til stede og ikke har ressurser til det, men å si seg fornøyd med systemet i dette tilfellet... 5837171[/snapback] Rette fremgangmåte er å stå stille , ta et screenshot og post det i forum til de som har serverne. Da vil han som blokker for hardware bli perm banned... Du sier at du ble banned for excessive TK , da virker det litt rart om det bare er på grunn av at folk blokker deg når du vil ut å fly. *edit* sorry feil man ble Quotet det er til trådstarter.... Endret 31. mars 2006 av jor-el
iDude Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Du sier at du ble banned for excessive TK , da virker det litt rart om det bare er på grunn av at folk blokker deg når du vil ut å fly. 5841743[/snapback] Moi? Fly? Errru klin gærn eller
warex Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Nååh... Når skal folk få med seg at =TV2= og BF.no er to helt forskjellige communitys med forskjellige regler og oppfattning av hvordan BF2 skal spilles? Det eneste som er likt i forhold til =TV2= og BF.no er at det handler om BF2, men that's it. Reglene er forskjellige... hele sulamitten er forskjellig. Dermed blir det dumt og barnslig at spillere som ikke takler overgangen fra BF.no til en =TV2= server eller omvendt skriker halsen sår i et eller annet forum om hvor dårlig det ene eller andre er. Personlig så føler jeg meg heldig som har to så forskjellige communitys å kunne spille på, for det gir meg sjangsen til å kunne velge. Velge mellom forskjellige måter å spille BF2 på. Å ja... =TV2= har admins, i voksen alder. Å klage i klagemuren hjelper... belive me Her finner du det: =TV2= BF2 Community Så slutt å klage... men heller innse at man må tilpasse seg hvert communitys regler og spille måte. Går ikke dette... så spill en annn plass. Enklere kan det ikke bli... Endret 1. april 2006 av warex
jor-el Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Meget bra sagt WaRex !! Om alle hadde såpass vett som deg hadde det hele vært meget enkelt Flott post !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå