Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 hmm.. driver og mekker en warrior type med full warrior pakke + marksman... Det jeg sitter og lurer på er stjernetegnet, det åpenbare valget er jo the warrior, men har veldig veldig lyst å velge the thief og, her får en jo 30 poeng isteden for 20. Dessuten hjelper jo agility på bue og speed er alltid kjekt. 10 poeng på styrke og endurance klarer en vel fort å få inn igjenn med levling.. ? hm.. hovedgrunnen til at jeg lurer på the thief er +10 luck, hvor bra er dette? En vil vel nærmest aldri ta opp på denne skillen, dessuten tar det jo 10 lvler å få +10.. Mye rot her, men kjernen er vel; bør jeg velge the thief for +10luck? Selv om jeg er warrior..
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Luck er en attribute og ikke en vanlig skill slik som f.eks blade, så du kan kun øke den når du har går opp i level. Men det er selvsagt bra å ha høy luck, så du gjør ikke noe dumt valg i å velge det.
Glipp Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 hmm.. driver og mekker en warrior type med full warrior pakke + marksman... Det jeg sitter og lurer på er stjernetegnet, det åpenbare valget er jo the warrior, men har veldig veldig lyst å velge the thief og, her får en jo 30 poeng isteden for 20. Dessuten hjelper jo agility på bue og speed er alltid kjekt. 10 poeng på styrke og endurance klarer en vel fort å få inn igjenn med levling.. ? hm.. hovedgrunnen til at jeg lurer på the thief er +10 luck, hvor bra er dette? En vil vel nærmest aldri ta opp på denne skillen, dessuten tar det jo 10 lvler å få +10.. Mye rot her, men kjernen er vel; bør jeg velge the thief for +10luck? Selv om jeg er warrior.. 5813874[/snapback] kan du fortelle meg alt hva du valgte ? ville ha en warrior/marksman selv.. men ente på fullt warrior sett på abselutt alt.. noe jeg angrer litt på.. har komme en stykke i spillet, men vil starte over med warrior/marksman builden. da jeg elsker nærkamp og ELSKER bil og bue skyting.. vet faen meg ikke hva jeg vil ha kanskje fullt marksman ?
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 hmm.. driver og mekker en warrior type med full warrior pakke + marksman... Det jeg sitter og lurer på er stjernetegnet, det åpenbare valget er jo the warrior, men har veldig veldig lyst å velge the thief og, her får en jo 30 poeng isteden for 20. Dessuten hjelper jo agility på bue og speed er alltid kjekt. 10 poeng på styrke og endurance klarer en vel fort å få inn igjenn med levling.. ? hm.. hovedgrunnen til at jeg lurer på the thief er +10 luck, hvor bra er dette? En vil vel nærmest aldri ta opp på denne skillen, dessuten tar det jo 10 lvler å få +10.. Mye rot her, men kjernen er vel; bør jeg velge the thief for +10luck? Selv om jeg er warrior.. 5813874[/snapback] kan du fortelle meg alt hva du valgte ? ville ha en warrior/marksman selv.. men ente på fullt warrior sett på abselutt alt.. noe jeg angrer litt på.. har komme en stykke i spillet, men vil starte over med warrior/marksman builden. da jeg elsker nærkamp og ELSKER bil og bue skyting.. vet faen meg ikke hva jeg vil ha kanskje fullt marksman ? 5813980[/snapback] Tingen er jo at selv om man er full warrior kan det jo også være lurt å velge et annet stjernetegn enn The Warrior, slik at man ikke legger alt fokuset på fighting. Selv er jeg en crusader, men valgte The Steed (+10 Speed) fordi det kan være brukbart om man møter sin overmann ute i villmarken
Glipp Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 hmm.. driver og mekker en warrior type med full warrior pakke + marksman... Det jeg sitter og lurer på er stjernetegnet, det åpenbare valget er jo the warrior, men har veldig veldig lyst å velge the thief og, her får en jo 30 poeng isteden for 20. Dessuten hjelper jo agility på bue og speed er alltid kjekt. 10 poeng på styrke og endurance klarer en vel fort å få inn igjenn med levling.. ? hm.. hovedgrunnen til at jeg lurer på the thief er +10 luck, hvor bra er dette? En vil vel nærmest aldri ta opp på denne skillen, dessuten tar det jo 10 lvler å få +10.. Mye rot her, men kjernen er vel; bør jeg velge the thief for +10luck? Selv om jeg er warrior.. 5813874[/snapback] kan du fortelle meg alt hva du valgte ? ville ha en warrior/marksman selv.. men ente på fullt warrior sett på abselutt alt.. noe jeg angrer litt på.. har komme en stykke i spillet, men vil starte over med warrior/marksman builden. da jeg elsker nærkamp og ELSKER bil og bue skyting.. vet faen meg ikke hva jeg vil ha kanskje fullt marksman ? 5813980[/snapback] Tingen er jo at selv om man er full warrior kan det jo også være lurt å velge et annet stjernetegn enn The Warrior, slik at man ikke legger alt fokuset på fighting. Selv er jeg en crusader, men valgte The Steed (+10 Speed) fordi det kan være brukbart om man møter sin overmann ute i villmarken 5814098[/snapback] ok. så hvis jeg er warrior og velger marksman som stjernetegn (eller hva stjernetegnet heter) kan jeg da både bli god som warrior og marksman? eller hvordan skal jeg velge det? vet ikke om jeg vil være på en måte. warrior/marksman eller marksman/warrior
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 er vel ikke marksman stjernetegn ? Menne the thief har +agility som hjelper på bue. Det som er negativt med warrior/marksman er at jeg har ikke høy sneak, dersom det er mulig gå alltid inn i stealth før du fyrer av piler.. Takk for svar forresten, går the thief tegnet, tror luck er undervurdert
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Du kan jo ta med sneak som major skill istedenfor noe annet du har mindre bruk for.
Glipp Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 har spillt litt med en Archer nå.. men er det ikke vanskelig synes dere og drepe fiender med bue ? når man er i combat og kommer i nærkap får jeg ikke valgt sverd, da det står at jeg ikke kan i combat.. blir som regel drept noen som har noen taktikker ?
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 har spillt litt med en Archer nå.. men er det ikke vanskelig synes dere og drepe fiender med bue ? når man er i combat og kommer i nærkap får jeg ikke valgt sverd, da det står at jeg ikke kan i combat.. blir som regel drept noen som har noen taktikker ? 5814923[/snapback] Hæ!? At du ikke kan velge sverd? Er det ikke bare å assigne det til hotkeyen da?
Glipp Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 har spillt litt med en Archer nå.. men er det ikke vanskelig synes dere og drepe fiender med bue ? når man er i combat og kommer i nærkap får jeg ikke valgt sverd, da det står at jeg ikke kan i combat.. blir som regel drept noen som har noen taktikker ? 5814923[/snapback] Hæ!? At du ikke kan velge sverd? Er det ikke bare å assigne det til hotkeyen da? 5814941[/snapback] hmm det har jeg ikke prøvd.. men hvis jeg går innpå inventory, og prøver og velge, får jeg melding om at jeg ikke kan skifte mens jeg er i combat...
Sponis Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 har spillt litt med en Archer nå.. men er det ikke vanskelig synes dere og drepe fiender med bue ? når man er i combat og kommer i nærkap får jeg ikke valgt sverd, da det står at jeg ikke kan i combat.. blir som regel drept noen som har noen taktikker ? 5814923[/snapback] Hæ!? At du ikke kan velge sverd? Er det ikke bare å assigne det til hotkeyen da? 5814941[/snapback] hmm det har jeg ikke prøvd.. men hvis jeg går innpå inventory, og prøver og velge, får jeg melding om at jeg ikke kan skifte mens jeg er i combat... 5814947[/snapback] Hvorfor skal du det? Bruk bue i nærkamp også.
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 DU kan skifte når du er i combat, bare pass på at du ikke holder på å dra tilbake buen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå