Gå til innhold

TES: *spoiler* Hjelp med Thieves Guild?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp... Setter pris på alle svar :)

Jeg er med i den konkurransen om å finne dagboken til han som bor i Temple District. Foreløpig har jeg prøvd flere ganger, og denne gangen har jeg ikke fått beskjed om at motstanderen min har funnet dagboken - dvs jeg har en viss sjanse. Meeeen - hvor er dagboken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har sett at noen stjeler boken av damen etter hun har stjelt den, men det er jo bare tungvint

Letteste måten å gjøre oppdraget på:

Spring etter damen du konkurrerer mot, hun leder deg rett til huset der dagboken er, når dere begge er inne i huset springer du bort til pulten og napper dagboken før hun får tatt den :)

Endret av Pheonix
Skrevet

Om du ikke rekker det så har du sjansen til å stjele boken fra henne ved å bryte deg inn i huset hennes. Det kommer opp en dialogboks på dette. Hun bor like ved siden av der dere skal møte representanten fra Thieves Guild, han som gir dere konkurransen.

Skrevet

Takker for svar! Gjorde som dere sa, og fikk rappet boken (det skal nevnes at jeg tok av meg alt jeg hadde av heavy armor i tillegg :blush: )

Forresten, visste dere at man kan...

...slå dama bevisstløs med en pil?

Skrevet (endret)
Du har heavy armor, og vil være medlem av thieves guild? :o

5815776[/snapback]

Jeg innså at det var overflødig å bruke heavy armor som tyv, og kastet denne... Nå går jeg rundt i light armor og nystjålne mokasiner laget av kuskinn :w00t:

:p

Endret av PhoboS87
Skrevet

Må jeg bli medlem av Dark Brotherhood for å få tak i den armoren? Eller kan jeg bare sove litt etter å ha drept noen og så drepe fyren som dukker opp etterpå? :whistle:

Skrevet

Er vel bedre om jeg undersøker det selv. Dessuten har jeg hørt at det ikke er så lurt å være medlem av både thieves guild og Dark Brotherhood... Nei, tror jeg prøver å hogge ned fyren som vekker meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...