Gå til innhold

Bluetooth fjernsrtyring for SE K750i og Winamp


Anbefalte innlegg

Har lest litt på forumet her nå, men har ikke klart å finne en artikkel om akkurat dette. Men dette er mest sansynlig pga egen udugelighet... :)

 

Er det noen programmer der ute som kan styre Winamp via bluetooth på SE K750i?

 

ER innebygget for Windows media player, men jeg er mer fan av winamp..

 

Setter STOR pris på om noen kan hjelpe meg eller guide meg til riktig tråd.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du kan legge til flere fjernkontroller. Også Winamp.

Her er en winamp hid fil som du overfører til telefonen. Den installeres automatisk under fjernkontroller på telefonen din. Har ikke prøvd med den nyeste winamp versjonen enda, men se hvordan den fungerer i hvert fall.

Lenke til kommentar
Ja du kan legge til flere fjernkontroller. Også Winamp.

Her er en winamp hid fil som du overfører til telefonen. Den installeres automatisk under fjernkontroller på telefonen din. Har ikke prøvd med den nyeste winamp versjonen enda, men se hvordan den fungerer i hvert fall.

5813815[/snapback]

 

 

Hvordan får jeg den til å legge seg under fjernkontroller? OVerfører til telefonen med medfølgende kabel, men får det lissom ikke til for det... :)

 

Og har nå innstallert bluetooth dongel, men da står det "bluetooth network, en nettverkskabel er koblet fra.." tips`?

Lenke til kommentar
Ja du kan legge til flere fjernkontroller. Også Winamp.

Her er en winamp hid fil som du overfører til telefonen. Den installeres automatisk under fjernkontroller på telefonen din. Har ikke prøvd med den nyeste winamp versjonen enda, men se hvordan den fungerer i hvert fall.

5813815[/snapback]

 

 

Hvordan får jeg den til å legge seg under fjernkontroller? OVerfører til telefonen med medfølgende kabel, men får det lissom ikke til for det... :)

 

Og har nå innstallert bluetooth dongel, men da står det "bluetooth network, en nettverkskabel er koblet fra.." tips`?

5824888[/snapback]

 

 

Rettelse: klarte det nå, sendte den med bluettoth til egen mobil.. Kjekt det der!

 

Men trenger fremdeles en forklaring på hvorfor det står at nettverkskabel er koblret fra.. Får ikke brukt fjernkontrollfunksjonen på noen ting!

 

Bluetotth dongelen er en belkin, v. 2.0 klasse 1.

Lenke til kommentar
Ja du kan legge til flere fjernkontroller. Også Winamp.

Her er en winamp hid fil som du overfører til telefonen. Den installeres automatisk under fjernkontroller på telefonen din. Har ikke prøvd med den nyeste winamp versjonen enda, men se hvordan den fungerer i hvert fall.

5813815[/snapback]

 

 

Hvordan får jeg den til å legge seg under fjernkontroller? OVerfører til telefonen med medfølgende kabel, men får det lissom ikke til for det... :)

 

Og har nå innstallert bluetooth dongel, men da står det "bluetooth network, en nettverkskabel er koblet fra.." tips`?

5824888[/snapback]

 

 

Rettelse: klarte det nå, sendte den med bluettoth til egen mobil.. Kjekt det der!

 

Men trenger fremdeles en forklaring på hvorfor det står at nettverkskabel er koblret fra.. Får ikke brukt fjernkontrollfunksjonen på noen ting!

 

Bluetotth dongelen er en belkin, v. 2.0 klasse 1.

5824899[/snapback]

 

 

Ting skjer fort.. Lastet ned en mer grundig bruksanvisning fra belkin, så kan nå styre både desktop og winamp. YEAH!

 

MEN, står fremdeles at en nettverkskabel er koblet fra! Trenger hjelp til å rette opp det!

 

Noen?

Lenke til kommentar
Gå inn på: "Nettverksinstillinger"

 

Der skal det komme opp en frakoblet bluethooth device. Høyreklikk på den og "deaktiver".

 

Du trenger den ikke ;)

5825485[/snapback]

 

 

Takker! Så enkelt kan altså ting gjøres..

 

Turte ikke fjerne den jeg, av frykt for at jeg skulle miste bluetooth kontakten..

 

Men hvorfor trenger jeg den ikke?

 

Uansett: TUUUSEN TAKK! Nå fungerer jo alt ypperlig..

 

 

Har pc og soverom/kontor, så er nå slipper jeg å traske frem og tilbake når det kommer en sang jeg ikke orker å høre på.. Smooth!

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...