Gå til innhold

TES: Forsvunnet maleri quest


Anbefalte innlegg

MULIGE SPOILERS!! Har prøvd å skrive så spoiler-fri som mulig men man vet aldri...

 

 

 

 

 

 

Hei, er det noen som har gjort denne questen? I den byen som ligger der du møter han som Keiseren sender deg for å møte har Hertuginnen blitt frastjålet et kjært maleri. Jeg har blitt bedt om å finne ut hvem som har stjålet det. Jeg har spurt alle involverte, jeg har funnet et sjult ateleri og jeg har funnet skjulte malekoster etc. Jeg har også funnet at en av karakterene (som også hadde malekostene) har løyet for meg. Men jeg kommer ikke videre. Om jeg beskylder denne personen så blir den bare sint og i quest-loggen står det at jeg bør leete et annet sted, men jeg har lett overalt og finner ingenting... Mens jeg skriver dette så innser jeg at det kanskje bare er å prøve å bli bedre venner med personen... Hmm skal teste det, men ett hvert hint hjelper..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok skal prøve å ikke avsløre alt.. folk som ikke vil ha hint bør holde seg vekke :)

 

 

når du står i tronrommet og ser på tronen, ta til høyre og inn i spiserommet.

 

Det siste og avgjørende sporet er i spiserommet, og det er veldig vanskelig å finne om du ikke guller litt slik som jeg gjorde.

 

Kan sende svaret til deg på pm om du ikke finner ut av det..

Lenke til kommentar
når du står i tronrommet og ser på tronen, ta til høyre og inn i spiserommet.

 

Det siste og avgjørende sporet er i spiserommet, og det er veldig vanskelig å finne om du ikke guller litt slik som jeg gjorde.

 

 

Jeg fant det akkurat, takk uansett. Jeg tror jeg brukte nesten to timer på det questet og bare stanget hodet i veggen. Ble litt anitklimaks når jeg endelig fikk det til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...