Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

treig/ustabil internett, trenger hjelp


Anbefalte innlegg

helt plutselig så kommer jeg ikke inn på diverse internett sider, andre ganger går det drit treigt, mens andre ganger igjen går det normalt.. dette skifter hele tida, fra det ene sekundet til det andre.. mIRC fungerer som det skal, dc++ fungerer, men ikke MSN..

 

har en pc til på samme modem og switch, den fungerer som den skal.. dette skjedde etter att vi fikk nytt modem fra tele2..

 

har scanna for virus tusen ganger, og finner ikkeno

 

har asus kort på begge pc'ene, på brodern sin, der du setter inn nettverkskabel, lyser det gult øverst og grønt neders, mens på min, lyser det gult øverst og rødt/oransje nederst..(han: P4P800-VM jeg: A8N32)

 

har prøvd og re-installere drivere til nettverket

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem....ser ut som TELE2 sliter

 

 

Internett 2006-03-25 19:08 Problem med internett som går over .dk mot utlandet Feilretting pågår 2006-03-25 23:00:00

 

 

Internett 2006-03-25 12:22 Redusert kapasitett av internetttrafikk over Atlanten Klar 2006-03-25 18:00:00

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar

uansett rart.. jeg kommer ikke inn på sider som brodern kommer inn på..

 

skifter jo fra treigt til normalt hele tia..

 

kommer inn på msn nå da, men på den greia på msn der du kan troubleshoot, så får jeg feil ved "key ports" som jeg må reparere hele tia

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Har samme problemet, og har også Tele2.

Desverre ser det ikke ut til å bli fikset før kl 23 i dag

5810939[/snapback]

 

Samme her... har hatt problem med tele2 siden ettermiddag... kjedelig : - (

 

Lurer bare på hvor dere fikk tak i disse infoene?

Ringte dere kunderservice eller har tele2 en egen info sider?

Lenke til kommentar

Tele2 har ødelagt lørdagen for min del, hvertfall.. Virker som om det går i sinussvingninger: tregt -> vanlig -> tregt -> disconnect (hvertfall wow og msn) :p

 

edit: hadde ventet at det kom opp igjen nå ! Har jeg sittet oppe og ventet mens jeg egentlig er dårlig og skulle lagt meg, og jeg finner ut at det kommer opp først om noen timer til, så blir jeg møkksur.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...