Gå til innhold

HVordan koble opp Xbox til PC med FTP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått moddet min xbox! :dribble::D :!: Men nå kommer det dumme... jeg prøver å koble den opp til pcen jeg har satt i kablene og sånt men hvordan skal jeg koble den opp med FTP?(Har flashFXP)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må vite ipen til xboxen, og koble deg på med brukernavn/passord: xbox/xbox. ipen finner du/setter du i nettverksinnstillingene for xboxen. Hvilket OS bruker du?

Skrevet
du må vite ipen til xboxen, og koble deg på med brukernavn/passord: xbox/xbox. ipen finner du/setter du i nettverksinnstillingene for xboxen. Hvilket OS bruker du?

5809755[/snapback]

Jeg Bruker windows XP SP 2

Men hvordan får jeg fram den ekte ipen til xboxen jeg har endret den før til min egen så nå vet jeg ikke..? :cry:

Skrevet

Når du starter xbox-en står ip nederst i venstre hjørne i Avalaunch. Koble til denne med brukernavn/passord xbox/xbox som nevnt i et tidligere innlegg.

Skrevet (endret)
Når du starter xbox-en står ip nederst i venstre hjørne i Avalaunch. Koble til denne med brukernavn/passord xbox/xbox som nevnt i et tidligere innlegg.

5813353[/snapback]

Det er det som er problemet... :cry: Det står INGEN ip adresse i hørnet :cry: hva skal jeg gjøre nå da?

Endret av cissaman
Skrevet

Nå virker alt som det skal!:D Det jeg ikke hadde var en krysset kabel som jeg kjøpte og plugga dn i xboxen istedenfor..^^, Så hvis det er noe dere lurer på eller er på samme stadiet som jeg ''var'' kan dere sende en PM..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...