AtheusNor Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har nå fått moddet min xbox! :!: Men nå kommer det dumme... jeg prøver å koble den opp til pcen jeg har satt i kablene og sånt men hvordan skal jeg koble den opp med FTP?(Har flashFXP)
alskfjas Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 du må vite ipen til xboxen, og koble deg på med brukernavn/passord: xbox/xbox. ipen finner du/setter du i nettverksinnstillingene for xboxen. Hvilket OS bruker du?
AtheusNor Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 du må vite ipen til xboxen, og koble deg på med brukernavn/passord: xbox/xbox. ipen finner du/setter du i nettverksinnstillingene for xboxen. Hvilket OS bruker du? 5809755[/snapback] Jeg Bruker windows XP SP 2 Men hvordan får jeg fram den ekte ipen til xboxen jeg har endret den før til min egen så nå vet jeg ikke..?
AtheusNor Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Hvilket OS på xboxen, mente jeg. 5810206[/snapback] Avalaunch og XBMC
osmoen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Når du starter xbox-en står ip nederst i venstre hjørne i Avalaunch. Koble til denne med brukernavn/passord xbox/xbox som nevnt i et tidligere innlegg.
AtheusNor Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 (endret) Når du starter xbox-en står ip nederst i venstre hjørne i Avalaunch. Koble til denne med brukernavn/passord xbox/xbox som nevnt i et tidligere innlegg. 5813353[/snapback] Det er det som er problemet... Det står INGEN ip adresse i hørnet hva skal jeg gjøre nå da? Endret 26. mars 2006 av cissaman
Marius12 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 du gå ri butikken spør om de kan hjelp edeg så hjelper de deg og så er dn ferdig til bruk tro meg SKOLE SUUUUGE!!!
alskfjas Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 du gå ri butikken spør om de kan hjelp edeg så hjelper de deg og så er dn ferdig til bruk tro meg SKOLE SUUUUGE! 5819225[/snapback] Neppe, siden dette ikke er helt legitimt. Slutt på skolen, se hvor langt du kommer med det. Trådstarter, les side 7-8 i http://www.teamavalaunch.com/docs/manualv2.2.pdf
AtheusNor Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Nå virker alt som det skal! Det jeg ikke hadde var en krysset kabel som jeg kjøpte og plugga dn i xboxen istedenfor..^^, Så hvis det er noe dere lurer på eller er på samme stadiet som jeg ''var'' kan dere sende en PM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå