Kanetheheatsink Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei! Jeg begynte med Oblivion igår og trenger litt hjelp... Jeg har kommet til huset utenfor Imperial City der jeg skal hjelpe en fisker med å skaffe "Scales" fra noen fisk. I questet står det at fisken befinner seg nord for huset hans, men nå har jeg sett etter fisken i nesten en halv time uten å ha sett en eneste en... Hvor er det man finner fisker? Og hvordan? Mvh. Lasse
valentino Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Fisken er i vannet som er rundt Imperial City. Bare hopp uti å drep. Det er relativt få fisk så du må bare godta at det blir litt svømming. Mine tips til hjelpemidler er: water breathing og detect life. helst i spellform da du kommer til å bruke mange timer under vann. mvh. Valentino
zeltex Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Har holdt på litt med det, men tar tid å finne fisk. jeg har 6 stk nå, og tar det litt sånn i mellom. Men du har husket å aktivere questen? For da kommer det opp grønne piler som viser ca hvor fisken er.
Sammeh Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Supert..jeg har også slitt med å finne fiskene. Får aktivere det og gå etter de grønne pilene. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå