Gå til innhold

TES: Hvor får man kjøpt hest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope. Sjekker i hver by jeg komme til. I begynnelsen så kom det sånn "din hest er parkert i nermeste stall"- melding, men det gjør det ikke nå lenger. Kanskje den står i IC..?  :hmm:

5815188[/snapback]

Sjekket området du etterlot den i sist? ;) Har ikke mistet hesten min selv, men ser for meg at du skulle finne den i nærheten av en eller annen stall i en by du har vært innom.

Lenke til kommentar

Stjal en av de svarte hingstene og reid litt rundt i fjellene. Nedover tenkte jeg at jeg ville kjøre litt offroading. Når jeg lot hesten ta sats fra en skrent og hoppet elegant nedover hørte jeg i det vi landet et lite knakk og plutselig detter jeg av hesten som på sin side sklir livløs nedover sammen med meg. R.I.P. Silkesvarten :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Dersom du stjal hesten, så har den nok gått tilbake der du fant den.

Stjal en Chestnut hest, og med en gang jeg steg av gikk den sakte tilbake til Chorrol.

 

Hesten min ble forresten borte, men jeg fant den igjen der jeg hadde kjøpt den. Sjekk der hvor du kjøpte hesten din du, kan være den er der.

Endret av medlem-87354
Lenke til kommentar
Nope. Sjekker i hver by jeg komme til. I begynnelsen så kom det sånn "din hest er parkert i nermeste stall"- melding, men det gjør det ikke nå lenger. Kanskje den står i IC..?  :hmm:

5815188[/snapback]

 

 

hehe har den samme problemet, men det er fordi jeg forlot hesten når jeg gikk inn i en hule, når jeg kom ut så jeg den bare falle, og det sto 2 piler i den:P

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Dersom jeg kjøper en hest i begynnelsen av spillet, og senere velger å kjøpe ny hest, hva skjer da med det "gamle" øket?

 

Mister jeg den gamle hesten eller hva?

 

Dersom den ikke blir borte, hvor havner den?

 

Hvis den bare blir borte, så er jo det litt bortkasta penger da..

Endret av medlem-87354
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...