Gå til innhold

Opprydding i Windows 98


Eijnar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en maskin med Windows 98, som jeg tenkte jeg skulle ta en skikkelig opprydding på. Registerrensing, sletting av unødvendige filer osv.

 

Men jeg trenger hjelp til å finne noen gode programmer som kan ta seg av disse oppgavene til Windows 98. For alle programmer som fungerer på XP, fungerer vel ikke automatisk på 98? Eller?

 

Mvh.

Einar Lohne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det da mange program som funker i Win 98. Skal du fjerne Spyware vil f.eks Adawere være et bra alternativ. Tune up utilities er et program som også virker i Win 98. Dette programmet har et hav av funksjoner, bl.a registeropprydding og registerdefragmentering, finner overflødige filer og fjerner dem + mye mer.

 

http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

 

Sikkert mange andre også... Sjekk CCleaner, kanskje dette er kompatibelt med Win 98 også... tok en rask titt på siden deres, men fant ikke systemkrav.

Endret av Wave
Lenke til kommentar

Bare bruk disse såkalte oppryddings programmene med forsiktighet. Vet ikke hvor mange maskiner jeg har reinstallert Windows på når folk blitt anbefalt både det ene og det andre programmet som skulle være så fint og flott. Min erfaring er att mange av disse gjør mer ugang en nytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...