Gå til innhold

Alkoholbruk på LAN


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg arrangerer to LAN partyer ilag med kamerater.

Så vil vi jo selvsagt at berusede personer ikke skal være der, men vi kan ikke bare si DU ER RUSA!!! UT!!.

Derfor er vi på jakt etter et Alkometer (et instrument du måler alkoholnivået til en person). Hvor får jeg kjøpt noe slikt? Har sett på Clas Ohlson og Bilteam, Biltema hadde ikke, og det på CO var dyrt. noen andre forslag?

 

-Alle svar mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-25 13:25, skrev enry:

Ehhe? Skal du ta promilletest med elektronisk utstyr for å slippe inn folk? Du mener dette seriøst du? Eller?


 

det er jo kanskje litt drastisk metode. men jeg skjønner han godt. jeg hadde aldri sluppet mange berusede personer, inn vinglende med øl flasken. pcer er tross alt dyre ting, og blir lett ødlagt visst man ikke er forsiktig, og det er ikke så lett når man ikke klarer å gå på en rett linje.

Lenke til kommentar

Jeg var på i10 lan i london i vår, der var det full alcohol servering, ca 1k fulle briter etc, og alt gikk veldig bra, bortsett fra et par idioter som ikke takla at øl serveringen stengte....

 

Men politiet og security crewet tok fort hånd om dem og alle hadde det grise morro..

 

Sikkert upopulært og si her, men faktisk var det det beste lanet jeg har vært på og at voksne mennesker tar seg en pils eller ti er ikke skadelig, gjør oss bare mere sosiale :smile:

Lenke til kommentar

Kuleste LAN opplevelsen jeg har hatt er etter en halvliter Koskenkorva. Tok av fulstendig med søpple spillet Open Cart i multiplayer, delux Ski jump og Keen 1... Men om det var forsvarlig med 20-30 snydens ungdommer i et rom med ekstreme verdier kan diskuteres.. Men litt styrepils til spillinga må jo gå da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...