Bertelsen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jess, har spilt dette spillet ganske lenge nå, har en spilletid på rundt 9 timer, må si jeg bare har tatt over butikker etc, overalt i den tiden. Men jeg er så drita lei av de gamle klærene mine, når/hvor kan jeg kjøpte nye klær? Hvis det i det heletatt er mulig?
PetePistola Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Du må save spillet, så gå helt ut i hoved menyen. Der etter må du velge load game, så "edit" som står under bilde av han du spiller med. Her kan du da sette på han nye klær
Furyfax Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) *slett dette innlegget* Endret 24. mars 2006 av Furyfax
Bertelsen Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Du må save spillet, så gå helt ut i hoved menyen. Der etter må du velge load game, så "edit" som står under bilde av han du spiller med. Her kan du da sette på han nye klær 5804281[/snapback] aha, tusen takk for hjelpen!
h00v3r Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det er digg når man får tak i den dyreste dressen og hatten, da blir man værsting mafia. Da får man respekt da
VwDaniel Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det er digg når man får tak i den dyreste dressen og hatten, da blir man værsting mafia. Da får man respekt da 5806533[/snapback] vet du om man kan skaffe frakk? san Mafia frakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå