Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pluteslig død maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snufs. :( Maskinen min døde plutselig. Hadde den på, jobbet i word, skrudde den av for så å starte den på nytt. Senket fsb i bios før jeg rebootet. Lagret bios-innstillingene, og restartet maskinen. Da vill den ikke boote. Ville ikke opp med bios engang. Åpnet maskinen, clearet CMOS og prøvde på nytt. Da ville den ikke være på i mer enn 3-4 sekunder. Altså... Maskinen reagerer når jeg trykker på POWER-knappen, ingenting skjer, skjerm forblir svart, og maskinen skrur seg av etter 3-4 sekunder. Noen som har opplevd lignende ting? Hjelp....?? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei overhodet inegnting når jeg starter maskinen. Vifter, HDD og indikator-LEDs på HK starter, lyser og alt det der, men ingen endring i skjerm-status og turn-off etter noen sekunder!

Ja forresten... HDD-aktivitet-LED lyser hele tiden!

Endret av Alihendra_
Skrevet

Ja litt rart det også..... Skjermkortet var overhodet ikke overklokket eller modet på noe vis. Standard spenning på alle komponenter... Merkelig.. Kommer ikke noe videre jeg...

Skrevet

Er mulig det døde slik et jeg hadde(Radeon 9700), dvs. at det la seg så mye støv at det ble overopphetet..

Prøv å sett i et annet og se om det funker da.

Skrevet

Prøvd det nå. Hjalp ingenting. Har vel egtnlig innsett at jeg må på ny innkjøpsrunde!! 4000 spenn fordi maskinen døde! Ikke fint i det hele tatt!

Skrevet

Vel...da ingenting har ført frem til en løsning på problemet har jeg bestilt nye deler! AMD venice 3500+, og DFI nf4 Ultra-D.... tror det blir fint jeg..... Takk for hjelpen selv om det ikke løste problemet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...