kanolsen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg har nettopp begynt å spille men finner ikke ut hvilke knapper som brukes til hva? Jeg spiller på PC, men har kun funnet oversikt for xbox, og der er oppsettet forskjellig fra min. Er det noen som har en link, eller kan skrive/scanne oversikten fra manualen. På forhånd tusen takk for hjelpen. Kanolsen
vstr Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 hva med å gå inn på kontroller i option? du kan i det minste prøve å gjøre noe sjøl.
kanolsen Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Takk for svaret, jeg har gått inn der men syntes ikke det gjorde meg klokere desverre ang hvem som er lobbing og dummy og de ulike cross o.l. Men jeg skal se igjen. Takk for svaret - selv om den var litt syrlig. Kanolsen
vstr Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 noe sier meg at han av en eller annen grunn ikkje har en Manual ;P
ErlendRU Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det hadde jo vært mulig å googlet litt da.. Fant en gang en stor oversikt over alle mulige triks og finter og sånt..
kanolsen Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Jeg har googlet alt jeg kan jeg, men som sagt fant jeg ikke kontrollene for PC, bare xbox. Hvis noen har en god link så hadde jeg satt pris på det også, men ser etter på options igjen. K
Marius12 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 lol du går inn på spillekontroll der står d din noob d er lurt å prøve sjøl først :!: LOL:!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå