DementedAlbino Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Har til nå brukt pcanywhere til fjernstyring av pcen, Problemet her er at det skjer for ofte at programmet slutter å virke, og jeg ikke får kontakt med pcen. Har nå tenkt å gå over til tightvnc for å se om dette er mre stabilt, men vil ha muligheten til å kunne styre pcen via en webside slik at jeg kan nå pcen uansett hvor jeg er. Er det mulig å gjøre dette uten at jeg kjører en webserver på pcen som skal styres?
gresh Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Med LogMeIn kan du fjernstyre datamaskiner via webgrensesnitt.
DementedAlbino Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 eller du kan bruke RealVNC 5814296[/snapback] Dette støtter fjernstyring via nettleser? Har et lite problem nå. Tightvnc gjør som jeg ønsker, men det kan ikke kjøres i fullt vindu dersom oppløsningen er forskjellig på pcene. Realvnc ser ikke ut til å kunne styres via nettleser. PcAnywhere kan alt, men virker ustabilt og klikker innimellom, så er derfor ikke aktuelt. Noen flere tips her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå