Gå til innhold

Razer copperhead, reagerer ikke på bevegelse


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har en Razer Copperhead (Grønn greie) som jeg har brukt i omtrent 2 måneder helt uten problemer, i går kveld ommøblerte jeg på rommet og satt høytalerne ganske nært pc-bordet (store jævler!). Brukte PCen, surfa litt på webben og så gikk jeg å la meg. Om morran når jeg stod opp igjen så virker ikke musa!! Bare knapper og scroll virker, men bevegelse reagerer den ikke noe som helst på. Har prøvd å blåse vekk evt hår foran lasergreiene, skifte usbport, scanne for virus ++ men ingenting nytter.

 

Så lurer på om det at høytalerne (magnet?) står nært kan ha ødelagt laseren på noen som helst måte? Har hørt copperhead har et slags minne for å lagre profiler etc., kan dette minnet være utslettet på grunn av magnetene som er i høytaleren som står cirka 20 cm ifra musa? Evt. har dere andre tips? Litt smålei av å navigere med tastaturet, allerede.. :-)

 

-Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Høyttalerne burde ikke ha noe med saken å gjøre. Prøv og oppdater driverne/firmware. Det fikset et problem jeg hadde på samme mus som deg. Til og med samme farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...