DilliMusic Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 naar jeg opner min datamaskin har jeg 2 harddisker. den ene paa 160 Gb og den andre paa ca 6 Gb. begge er i NTFS format men vil gjore den ene om til FAT den som er paa ca 6 gb og ha harddisken paa 160 som hoved harddisk. hva maa til? faar opp mld hele tiden om at jeg har daarlig med minne paa den ca 6 gb. fiklet noe med det da jeg installerte xp paa nytt
ve_gard Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 naar jeg opner min datamaskin har jeg 2 harddisker. den ene paa 160 Gb og den andre paa ca 6 Gb. begge er i NTFS format men vil gjore den ene om til FAT den som er paa ca 6 gb og ha harddisken paa 160 som hoved harddisk. hva maa til? faar opp mld hele tiden om at jeg har daarlig med minne paa den ca 6 gb. fiklet noe med det da jeg installerte xp paa nytt 5800259[/snapback] 6 GB fra eller til spiller vel ingen rolle.. kast den og kjøp deg en ny større harddisk=) mvh Vegard
DilliMusic Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 naar jeg opner min datamaskin har jeg 2 harddisker. den ene paa 160 Gb og den andre paa ca 6 Gb. begge er i NTFS format men vil gjore den ene om til FAT den som er paa ca 6 gb og ha harddisken paa 160 som hoved harddisk. hva maa til? faar opp mld hele tiden om at jeg har daarlig med minne paa den ca 6 gb. fiklet noe med det da jeg installerte xp paa nytt 5800259[/snapback] 6 GB fra eller til spiller vel ingen rolle.. kast den og kjøp deg en ny større harddisk=) mvh Vegard 5800385[/snapback] eller uff ble feil det er gjenopprettingsfiler. men jeg fiklet med noe da jeg reinstallerte pc og converterte den uten og hvite hva jeg gjorde
DilliMusic Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 naar jeg skal lagre noe kommer det opp at den lagdrer det i D men vil ha det i C. uff jeg konverterte D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå