Gå til innhold

Fleire spørsmål om Special forces!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har nettopp kjøpt meg Special forces.

Så har eg nokon spørsmål...:p

1. Er det nokon forskjell å spele med vanilla CDen eller SF CDen?

2. Går det ann å spele SF baner på singleplayer og på Create local?

3. Er det heilt likt med rank system, så når eg installerar SF får eg ikkje nokon ekstra unlocks?

4. Når eg har installert SF på dataen, og eg f.eks spelar med vanilla CD, er det då heilt likt som om eg spelar med SF CDen? Med tanke på unlocks...kan eg unlocke SF våpen når eg spelar med vanilla CD?

Kjem ikkje på noke meir.... :tease:

A.V

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1. Nei, men spelet må startast på nytt.

2. Ja det går an.

3. Ekstra unlocks med sf

4.

5796345[/snapback]

På 3. er det slik at når eg er Gunnery Sergeant no...som eg har jobba meg opp til på vanilla, kan det hende at det plutselig poppar opp eit vindu og eg har fått f.eks 2 unlocks meir utan å gå opp i rank? Fordi eg har fått SF..

EDIT:

Men det går ikkje ann å velge og spele SF baner på singleplayer med vanilla CD?

Og omvendt?

Endret av Anders Voldsund
Skrevet

Nei, du trenger ikke bytte CD dersom du bytter på å spille vanlig BF-maps og SF-maps. Og, ja du får 7 nye unlocks (1 for hver klasse) når du har SF, dvs 2 unlocks pr. nye rank f.o.m. Lance Corporal.

Skrevet
Nei, du trenger ikke bytte CD dersom du bytter på å spille vanlig BF-maps og SF-maps. Og, ja du får 7 nye unlocks (1 for hver klasse) når du har SF, dvs 2 unlocks pr. nye rank f.o.m. Lance Corporal.

5796598[/snapback]

NEI! Du får ikke 7 nye unlocks! Du får 2 stk, de 5 andre er jo standardvåpen i SF!

1: Ingen forskjell

2. Ja

3. likt ranksystem, poeng som du får i SF teller på den vanlige ranken din. 2 nye unlocks.

4. Ingen forskjell. Unlockene har du uansett hvilken CD du bruker.

Skrevet (endret)

5796598[/snapback]

NEI! Du får ikke 7 nye unlocks! Du får 2 stk, de 5 andre er jo standardvåpen i SF!

1: Ingen forskjell

2. Ja

3. likt ranksystem, poeng som du får i SF teller på den vanlige ranken din. 2 nye unlocks.

4. Ingen forskjell. Unlockene har du uansett hvilken CD du bruker.

5797075[/snapback]

Så du mener at de som har bare vanlig BF (ikke SF) har tilgang til alle unlocks??

Tier 1 unlocks er tilknyttet vanlig BF!

Tier 2 unlocks er tilknyttet SF, og du får disse dersom du har SF (til bruk i vanlig BF)

Tilsammen skulle det bli 14 unlocks, 2 pr klasse!

Var det noe mer?

Endret av _MrMilo_
Skrevet (endret)

Men for å få tilgang til dei unlockane dokke snakkar om...

Eg er no Gunnery Sergeant og blir snart First Sergeant, får eg 1 ny unlock då? Visst det er slik _MrMilo_ snakkar om har eg ganske mange unlocks eg ikkje har fått visst det er ein ekstra pr. rank. Får eg då ca 5-6 unlocks når eg går opp i rank då for å ta igjen det tapte?:p

EDIT: Kva CD brukar dokke å bruke?

Skrevet

^^

Det stemmer. Så snart du har installert SF (og spilt litt SF... litt usikker på akkurat når unlockene trigges) vil du "ta igjen det tapte".

Jeg bruker den vanlige BF2-DVD, men som nevnt tidligere kommer det på det samme hvilken du bruker (BF2DVD, BF2CD, BF2SFDVD, BF2SFCD) ;)

Skrevet (endret)
^^

Det stemmer. Så snart du har installert SF (og spilt litt SF... litt usikker på akkurat når unlockene trigges) vil du "ta igjen det tapte".

Jeg bruker den vanlige BF2-DVD, men som nevnt tidligere kommer det på det samme hvilken du bruker (BF2DVD, BF2CD, BF2SFDVD, BF2SFCD) ;)

5799601[/snapback]

Då blir det unlock-dryss neste rank da. :D :D

Skrevet

Det eg prøvde å sei:

Når eg har tatt inni kan Special Forces CDen kan eg berre spele SF baner på Single player. Og når eg har tatt inni Vanilla CDen kan eg berre spele Vanilla baner på Single player.

Skrevet
hvrfor kaller folk det vanilla.er så teit

5809497[/snapback]

Tja. Kanskje for å ikkje blande så lett. Tillegspakker og modifikasjoner. Bruker det uansett eg. :D

Skrevet
Det eg prøvde å sei:

Når eg har tatt inni kan Special Forces CDen kan eg berre spele SF baner på Single player. Og når eg har tatt inni Vanilla CDen kan eg berre spele Vanilla baner på Single player.

5809438[/snapback]

Du gir deg ikke med disse CD'ene du? Stoler du ikke på oss? :hmm:

Du kan jo prøve selv med en av CD'ene inne, og spille både single player vanilla og SF.

Skrevet
Det eg prøvde å sei:

5809438[/snapback]

Du gir deg ikke med disse CD'ene du? Stoler du ikke på oss? :hmm:

Du kan jo prøve selv med en av CD'ene inne, og spille både single player vanilla og SF.

5810180[/snapback]

Eller det er vel det samme med kva CD som er inni, men visst eg trykker på SF ikonet er det berre SF banene som kan bli spelt på single player. Sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...