Gå til innhold

Warrior burde specce hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært protection specced i 4 - 5 måndeder uten å ha respecced en eneste gang til noe som helst.

Derfor tror jeg at dere som leser denne tråden skjønner at jeg er litt lei dette gamle kjedelige specce.

Jeg er jo en tank, jeg har alltid tanket og det kommer jeg til å fortsette med, men jeg har jo seff lyst til og kunne PvP'e litt (ikke det at jeg har noen problemer med å pvp'e men det blir litt kjedelig i BG med sverd + shield og maxx crit 700+).

Derfor er jeg keen på et specc som egner seg til både tanking OG damage dealing some ikke er det gamle kjedelige 31/5/15 specce.

Jeg har gjerne lyst på Death Wish osv, det er fett med to 1H swords, men alle har det og jeg har vært det før sånn at det jeg har mest lyst på er et fury build hvor jeg bruker 2H weapon men sånn at jeg også kan tanke i MC, BWL, AQ osv.

Dere kan enkelt og greit trykke på linken under og bygge et specc dere syntes hadde passet, kanskje jeg finner et bra specc :tease: Takk!

Talent Calculator finner du her: http://wow-europe.com/en/info/basics/talen...or/talents.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du trenger ingen spesiell build for å tanke.

Tror ikke vi har en eneste protection warrior i guildet og vi er på C'Thun i AQ.

5796503[/snapback]

Jeg var veldig lenge 3/31/17, og det var en ypperlig build for det meste (valgte bort et poeng i toughness for å få bloodthirst). Problemet med builden er at du ikke har tactical mastery som gjør deg noe gimpa i pvp imo, rett og slett fordi du ikke kan skifte stance for å intercepte (hvis jeg pvpet, var jeg alltid i zerker stance :p)

Nå har jeg gått tilbake til 31/5/15, rett og slett fordi jeg vil nyte godt av bonereaveren jeg har fått... Swordspecc ftw! Fikk en trippel swordspecc proc her tidligere i dag - full rage og 4 slag for til sammen nesten 3k damage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...