Jonkybonky Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Ja. Form: -Format: Helst skyve, men ikke et must. -Vekt: Ikke mye over 100 g. -Sprut/støtsikker: Nei. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Litt stor, med bra oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 2500 og 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Samsung, Nokia eller SE. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Vet ikke. -Infrarød port: Helst. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: Ikke så veldig farlig. -Minnekort?: Ja. -MP3: Ja. -Triband: Ja. -UMTS/3G: Ikke et must, men et pluss. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Ja. -Bruksområder: Kamera og Mp3 kommer til å li brukt en del. Må være kjapp til å skrive meldinger. Vil noen hjelpe meg?
madze Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Etter som ønskene sier vil jeg vell falt til ro med en Nokia 6680 eller en SE w800i w800i Pris u/abonnement: 2975,- hos UtenAbonnement.no nokia 6680 Pris u/abonnement: 3193,- hos Cshop.no Derimot skal du ha abb i tillegg finnes det mye flere telefoner samt bedre utgaver.. 6680 har et minus med kamra da....
Jonkybonky Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Takk for svar. Skal ikke ha abonemang nei. Men synest Nokia 6680 lir litt stor for meg. w800i vurderes. Noen flere?
madze Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Sony Ericsson S700i eller Nokia 6280 ser også greier ut.. er ikke telefoner jeg har prøvd selv da. får bare la tiden gå å se om det ikke stuper flere innom posten din
Jonkybonky Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Ja.. Har sett litt på 6280 jeg også. Men lurer litt på skyvemekanismen. er det noen som har greie på den?
genser Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Greie på den? Den fungerer fint, men det ene dekselet kan bevege seg omtrent 1 mm sidelengs. Dette er kun irriterende, men man venner seg til det. Alt annet tyder på at det er fin kvalitet på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå