TheBoz Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hei! I dag da jeg kom hjem og slo på maskinen så krasjet internett explorer da jeg prøvde å trykke på knappen Favoritter. Også explorer krasjet når jeg prøvde å åpne den for å se på filene. Jeg flyttet derfor alle .url filene til en annen mappe, og da fungerte det helt fint, men explorer krasjer fortsatt når jeg prøver å åpne mappen der jeg har kopiert dem til. Merk at jeg ikke slettet filene i undermapper, så det er nok noe i rot mapa som ikke er bra. Så min teori er at det er at en eller annen fil i rot mappen er ødelagt eller noe. Men hvordan finner jeg ut hvilken? Noen som har noen gode råd eller har opplevd det samme? Kjører Windows XP pro SP2 med alle oppdateringer.
Myou Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Har du prøvd å sette standard instillinger på IE, går an å rulle tilbake til standard stillinger, selv om jeg ikke tror dette hjelper, men det er jo verdt ett forsøk !!
TheBoz Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Fant problemet, problemet var at jeg har fått virus og det har tatt knekken på både antivirusen og Windows Media Player, sammen med favorittene. Fikk fjernet viruset med AVG, men Windows Media Player nektet å fungere selv om jeg reinstallerte den. Det endte opp med at jeg reinstallerte hele maskinen, noe som jeg har utsatt lenge og egentlig burde gjøres. Har ikke reinstallert maskinen siden jeg fikk den så.. La inn XP med alle oppdateringer og nye versjoner av alle programmer. Maskinen fungerer nå utrolig mye raskere på alle måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå