Havhesten Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hei Kan noen hjelpe meg? eg klarer ikkje å sette linksyssen min i bru funksjon, er her noen som kan forklar kor eg gjør det? hilsen amatør
mkon Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva slags linksys har du da? Du kan gå inn på www.linksysinfo.org , der vil du finne firmware til din linksys. Velg en som har bridge funksjon innebygd
Havhesten Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 har en router modell no WRT54G. å en access point modell nr WAP54G. har desverre lite peiling på ditts styre Hva slags linksys har du da? Du kan gå inn på www.linksysinfo.org , der vil du finne firmware til din linksys. Velg en som har bridge funksjon innebygd 5791727[/snapback]
9hdoksaet4 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hvilken modell av WRT54G har du? Det står under selve ruteren din. Når du har funnet ut det kan du bare gå til siden som er linket til, og forhåpentligvis laste ned ny firmware. Jeg sier forhåpentligvis siden V.5 ikke kan bruke det. Et raskt søk på forumet her også vil sikkert gi deg svaret du trenger.
Havhesten Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 WRT54G v5 på routeren wap54g ver.3 på access pointen har prøft å fylt dette, men den detter ut når eg skal lagre. http://linksys.custhelp.com/cgi-bin/linksy...N2PSZwX3NlYXJja Hvilken modell av WRT54G har du?Det står under selve ruteren din. Når du har funnet ut det kan du bare gå til siden som er linket til, og forhåpentligvis laste ned ny firmware. Jeg sier forhåpentligvis siden V.5 ikke kan bruke det. Et raskt søk på forumet her også vil sikkert gi deg svaret du trenger. 5791907[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå