Morgh Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg skulle logge inn på wow nå, men så finner jeg ikke servern min :S mange andre servere er også borte. ringte kammeraten min og han hadde samme problemet :S jeg trodde ikke serverne skulle sjekkes før i morgen? noen som veit hva som skjer?
KeyanZa Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg skulle logge inn på wow nå, men så finner jeg ikke servern min :S mange andre servere er også borte. ringte kammeraten min og han hadde samme problemet :S jeg trodde ikke serverne skulle sjekkes før i morgen? noen som veit hva som skjer? 5790457[/snapback] dem er nok nede ja, får håpe dem kommer opp igjen, tenkte jeg skulle i ab no men neida, kjeda meg!
andiss Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 ojoj se hva jeg fant på 1 side av forumet, neimen dette var ikke lett... Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 "Mine" servere er oppe og går. Var litt lengre kø på noen av de enn normalt men så er det guild raids idag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå