Straffa Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 pc/xbox 360 En del som lurer på hvorfor det ikke er noe bra armor/weapon å få tak i selv med 10 timer spilletid. Grunnen mange lurer på er om armor/weapon er lvl basert og vil ikke dukke opp i spillet før du har kommet deg opp til den lvl. Du kan lese om det her Quote fra Sentinel You can get a nice enchanted Cutlass by doing a quest located in Anvil. Just ask around on the ships that are docked there. Someone might have need of an adventurer to rid them of some ghosts. Greit og vite Xbox 360 – Long Pauses with Hard Drive Oblivion uses the Xbox 360 hard drive extensively to cache (copy and reuse) game data. This is done to optimize all loading the game does. It has been found in rare cases on some Xbox 360s that the cached data can get overly fragmented. This exhibits itself by the game taking a long time to load anything from menus, dialogue, sounds, objects, levels, and more. To solve this problem, reset your Xbox, and hold down the A button as the game is booting up. If any button is held while Oblivion is loading, it will clear its hard drive cache, and create a new one. Once you see the “Bethesda Softworks” logo video, the game is already loaded, and the cache should have been cleared. Note, this does not effect your game in any way other than loading. You will not lose any saved data.
Qverner Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Så han på gamespot prøvde seg på det spøkelsesskipet. Tør ikke si mer pga noen kanskje ser på det som spoiler, men pm om du er interissert
Straffa Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Så han på gamespot prøvde seg på det spøkelsesskipet. Tør ikke si mer pga noen kanskje ser på det som spoiler, men pm om du er interissert 5790433[/snapback] Jeg så det jeg også. Satt på jobben og fulgte med. Ble ikke den mest aktive dagen på jobben for å si det sånn
h00v3r Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg vurderte sterkt og oppgradere kontoen min bare for å se oblivion idag, men så tenkte jeg. Jeg vil heller at alt skal være nytt og helt usett, slik at jeg ikke blir påvirka av Gamespot sin vei! Men det var utrolig fristende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå