Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP - Hvem har de mest fornøyde kundene?


Anbefalte innlegg

Ok, sjekket dirct connect, dem er litt dyrere enn de andre... Sjekket start og dem ser ikke ut til å levere ip telefoni..

Monet ser ikke ut til å tilby dette dem heller..

 

Vi har da Tele2 og bluecom. det må da være flere...

Ser ut som tele2 har en fornøyd kundemasse, fordelen med ev. bluecom vil være om dem har egen sentral... Skal ta en ringerunde i morgen for å sjekke disse 2..

 

Er egentlig litt overrasket at det egentlig ikke er flere å velge mellom... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler deg ikke BlueCom!

 

Etter Ventelo overtok er det elendig kundesupport! Det virker mer og mer på NGT..

 

Og etter Ventelo kjøpte opp Catch, har Catchkundene blitt behandla som dritt.

 

Jeg vil heller anbefale deg DirectConnect :) Ganske proffe folk på supporten, og man får raskt svar :) Linja er dessuten ganske stabil.

5794072[/snapback]

 

Takker, det er slike innlegg jeg vil ha, de som virkelig har en mening.. Jeg var redd for at det var noe slikt som var skjedd med Bluecom..

Eneste problemet jeg har med Tele2 er et litt frynsete rykte fre rundt 2k, var vel en del kunder som klaget på dem da..

 

Sjekke tele2 imorgen da... :roll:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Anbefaler deg ikke BlueCom!

 

Etter Ventelo overtok er det elendig kundesupport! Det virker mer og mer på NGT..

 

Og etter Ventelo kjøpte opp Catch, har Catchkundene blitt behandla som dritt.

 

Jeg vil heller anbefale deg DirectConnect :) Ganske proffe folk på supporten, og man får raskt svar :) Linja er dessuten ganske stabil.

5794072[/snapback]

 

Takker, det er slike innlegg jeg vil ha, de som virkelig har en mening..

 

Sjekke bare tele2 imorgen da... :roll:

5794091[/snapback]

dere trenger isje hakke ned på ngt da? har ringte de utallige ganger for små ting(som åpning av portere og ting i den kategorien" allti møtt meg med vennlige toner og fixer det med en gang har 20/1.5 mb funker kanon så isje bare tenk negativt om ngt...

Lenke til kommentar

Noen må jo få hjelp, dem har jo kundetelefon, problemet er at ikke alle gjør det...

 

Jeg har ikke hatt NGT, kun en veldig pågående selger som visstnok klarte å bestille abbonementet for meg, men fikk avbestilt det da.. Jeg vil kanskje velge dem ved neste korsvei om dem fikser support og får en litt mer fornøyd kundemasse.. Inntil da ser jeg på alternativene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...