VTW Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Lurte på om noen viste om et program som ganske lett kan lage baner til CounterStrike? Send gjerne med en link til nedlastningsside!
Jankee Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Flyttes fra generell programmering til cs-kategorien.
vstr Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hvordan lage til CS:S finner ikkje source SDK i steam, heller ikkje på internet, står masse rart om programmet, men ikkje noen plass for nedlastning.
vstr Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) les da mann. det ligger der ikkje. Endret 2. april 2006 av vegis
iNeo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Goggen, Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal lage maps. Det er jo alerede utmærkede maps til cs.
vstr Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Goggen, Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal lage maps. Det er jo alerede utmærkede maps til cs. 5853062[/snapback] Fordi det er gøy Ingen som vet andre plasser en kan laste ned Source SDK?
nree Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Akkurat.. Vist ingen lagde maps ville det ikke vert så mange "utmærkede maps til cs"
12Anonym12 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Driver å prøver meg fram litt nå... men jeg trenger litt hjelp med pungt 2 ...når jeg prøver å finne halflife.wad finner den ikke noe.. noen som vet hva annet jeg kan bruke? Kan si det at jeg er IKKE god i programmer men ville prøve å lære meg dette takker for svar MVH |Espen|
morra Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Går denne? Hvis ikke kan du bruke GCFScape og plukke ut halflife.wad fra counter-strike.gcf i Steam > Steamapps
krazeh Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Er fersking på forum, å lage baner og slikt, men hvilke cs-spill virker banene til? Og en ting til...jeg kan ikke bruke steam kode til Cs:cz..må jeg kjøpe et nytt??
morra Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Banene virker til 1.6 og Condition Zero. Tror det er et annet format til Source. Er ikke helt sikker på det, men jeg vet at baner til 1.6 og CZ ikke funker til Source. Hva har skjedd med steamkoden? Velkommen til forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå