powerman_ Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hei! Har problemer med at den trådløse internettforbindelsen netter ned. Den logger seg av helt plutselig, og gjør dette ofte. Jeg hør prøvd å avinstallere/installere driverene på nytt, lastet ned nye drivere, men ingen ting ser ut til å funke. Det eneste som funker er å starte maskinen på nytt, eller å dra ut USB-nettverkskortet og sette det inn igjen. Noen som har hatt samme problem? Hilsen P
huf Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Var det driveren til usb-kortet du oppdaterte? Har du prøvd å laste ned ny firmware til routern din?
powerman_ Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Var det driveren til usb-kortet du oppdaterte? Har du prøvd å laste ned ny firmware til routern din? 5777862[/snapback] Jeg har flere trådløse enheter koblet til nettverket, og de fungerer bra. Firware har blitt oppdatert og jeg har de nyeste driverene til usb-nettverkskortet.
nahojdat Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Har du deaktivert windows zero configuration? Hvis ikke så har du nok synderen..
powerman_ Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Hm..tror ikke jeg har gjort det. Hva gjør windows zero? Hvordan deaktiverer denne?
nahojdat Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Den gjør omtrent samme som 3com programvaren, derfor blir det "krasj", det er som regel anbefalt å bruke produsenten sin programvare og deaktivere windows sin innebygde. Turning of windows zero configuration
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå