Gå til innhold

TES: Strategi guiden til Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å tenker på om jeg skal kjøpe strategi guiden til Oblivion. Men jeg orker ikke å bestille. Så jeg lurte på om de har den på Narvesen eller andre butikker? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det beste er da å selv utforske og styre på... trenger ikke råd fra eksperter... det beste med spillet er jo at man står fritt til å gjøre hva man vil, ikke hva eksperter har regnet ut til å være den mest effektive måten :nei::thumbdown:

Skrevet
det beste er da å selv utforske og styre på... trenger ikke råd fra eksperter... det beste med spillet er jo at man står fritt til å gjøre hva man vil, ikke hva eksperter har regnet ut til å være den mest effektive måten  :nei:  :thumbdown:

5777067[/snapback]

...eller kanskje han mener noe annet. :roll:

Jeg vil tro at du får den på vanlige spillbutikker, men ellers er det mange internettsider som fungerer like bra. :)http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Main_Page for eksempel.

Skrevet
det beste er da å selv utforske og styre på... trenger ikke råd fra eksperter... det beste med spillet er jo at man står fritt til å gjøre hva man vil, ikke hva eksperter har regnet ut til å være den mest effektive måten  :nei:  :thumbdown:

5777067[/snapback]

...eller kanskje han mener noe annet. :roll:

Jeg vil tro at du får den på vanlige spillbutikker, men ellers er det mange internettsider som fungerer like bra. :)http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Main_Page for eksempel.

5778560[/snapback]

Ja hva tror du han mener da? La det i alle fall være klart hva jeg mener: strategi-guide til Oblivion er bortkastet, og ødelegger spillopplevelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...