FuJJi Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg sitter å tenker på om jeg skal kjøpe strategi guiden til Oblivion. Men jeg orker ikke å bestille. Så jeg lurte på om de har den på Narvesen eller andre butikker? Noen som vet?
avlvl Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 det beste er da å selv utforske og styre på... trenger ikke råd fra eksperter... det beste med spillet er jo at man står fritt til å gjøre hva man vil, ikke hva eksperter har regnet ut til å være den mest effektive måten
Idioteque Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 det beste er da å selv utforske og styre på... trenger ikke råd fra eksperter... det beste med spillet er jo at man står fritt til å gjøre hva man vil, ikke hva eksperter har regnet ut til å være den mest effektive måten 5777067[/snapback] ...eller kanskje han mener noe annet. Jeg vil tro at du får den på vanlige spillbutikker, men ellers er det mange internettsider som fungerer like bra. http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Main_Page for eksempel.
h00v3r Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Bar gå rundt og ha det morro, lev deg inn i spillet, og få en opplevelse:D
avlvl Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 det beste er da å selv utforske og styre på... trenger ikke råd fra eksperter... det beste med spillet er jo at man står fritt til å gjøre hva man vil, ikke hva eksperter har regnet ut til å være den mest effektive måten 5777067[/snapback] ...eller kanskje han mener noe annet. Jeg vil tro at du får den på vanlige spillbutikker, men ellers er det mange internettsider som fungerer like bra. http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Main_Page for eksempel. 5778560[/snapback] Ja hva tror du han mener da? La det i alle fall være klart hva jeg mener: strategi-guide til Oblivion er bortkastet, og ødelegger spillopplevelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå