Solitas Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hei hei. Har hatt problemer med min NEC ND-2510A; det skal være en 8x DVD-brenner, men den nekter å brenne på mer enn 4x. Noen andre som har hatt dette problemet, eller vet hva som kan være feil? Har vært i kontakt med NEC kundeservice, men de sluttet å svare på mails... Håper noen kan hjelpe meg. Og her er et screenshot fra Nero sitt hyggelige program.
Admin'c Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 prøv å oppdater firmware og nero, muligens det kan hjelpe.
Solitas Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Har hatt problemet med flere versjoner av Nero, og firmware... Hadde håpet å slippe det. Det er jo så mye arbeid med å koble fra disker osv... Ja, jeg er litt lat. Pls note following instructions for update procedure: Connect drive to secondary IDE channel as Master Disconnect all slave hardware from IDE secondary Master Use standard UDMA-2 IDE cable Update in Windows "Safe Mode" Under Windows 2000 & XP login as administrator Update without DMA mode, under Windows XP & 2000 in the device manager - "IDE ATA/ ATAPI controllers", you can switch from DMA to PIO mode Disconnect all external USB/ FireWire devices. Deactivate virusscanners, active desktop programs and packetwriting agents Do not turn off power during the updating process. Blæh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå