fredrikoz Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Nå har jeg byttet disk og formatert den og instalert windows xp på nytt, jeg prøver et spill (battlefield 1942) for og sjekke om det skjer det samme nå som da jeg hadde den 120gb western digital disken, jeg spiller ca 10-15 min og så detter jeg utav spillet, det blir ikke minimert men avsluttet, samme skjer i alle andre spill jeg prøver (counter-strike - Battlefield Vietnam - Doom3 -) osv men den henger seg ikke i windows eller noen annen gang. Hva kan være galt har formatert disken uendelig mange ganger nå og instalert antivirus program for og sjekke om det var virus eller noe, ingen virus. Kan det være skjermkortet mitt eller noe, det er nesten helt nytt (xfx geforce 6800 ultra)
Laserlasse Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Har du undersøkt om det er noe gale med minnet ditt? Det kan tenkes at det er noe gale der. Du kan f eks prøve Memtest386 for å se om det finner noe muffens.
KristianF Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kjør forskjellige tester. Og når du har spillt i ca. 10 min rett før det avsluttes, så sjekker du temperaturen på professoren og skjermkortet.
fredrikoz Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 har spelt i 15-20 minutt nå før det datt utav spillet og temperaturen på Gpu`en var bare 51-53 grader, så har jeg prøvd og bytte på rammen, altså ta ut den ene brikken og spille med den andre og så omvendt men til ingen nytte, det går helt fint og se film eller sitte på nettet osv men ikke spille, da hopper den utav spillet etter en stund. Utrolig kjedelig etter at jeg har spandert 5000 kroner nylig på pc en min
Laserlasse Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Har du forsøkt med Memtest 386? Andre testprogrammer? Får du noen feilmeldinger der? Det kan kanskje være noe gale med skjermkortet ditt - har du prøvd å kjøre andre fullskjermsapplikasjoner enn spill? Har du mulighet til å prøve med et annet skjermkort? Ellers foreslår at du heller poster i Hardware delen av forumet, du vil antageligvis få mer hjelp der enn i et forum dedikert til spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå