Elendil Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Lenge siden eg har spelt SA men hugser det var en del artige gloser
Almadora Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Kulr når CJ faller fra den drit høye bygningen mens han roper mye banneord haha
wewwen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 "Did you steal your lisence?!" når du kræsjer i andre. 6065182[/snapback] hihi
morra Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Kjærestene hans kan jo si akkurat hva de vil og man kan nesten være sikker på at han vil svare "Yeah, that's very interesting"...
Neptun_ Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 ^Ja, det suger. "This is so interesting, I'm just gonna listen".
haakie Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 "Did you steal your lisence?!" når du kræsjer i andre. 6065182[/snapback] hihi 6324199[/snapback] Den er en av de bedre ^^
Dunedain Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det oppdraget der Madd Dogg skal til å hoppe fra et vindu, og en WannaBe Elvis sier:"Jump! Look what dying did for my career!" Eller på WCTR etter en sang: ""I Say, You Say" is only heard on WCTR. Be thankful." Ellers har Ryder mange gullkorn som: "Say, CJ, you gonna crash the car again?" "You know me, Sweet, cool as a Shaolin monk!" "Good afternoon, Balla dopepushers! Grove Street OG's come to do damage!"
Neptun_ Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 WCTR er den beste kanalen imo. I say, You say er en av favoritt''showene" mine, også Entertaining America. "Everyone has a street in front of their house, it doesn't make you coo" - Intervju med OG-Loc på WCTR.
mr. Bjerre Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 WCTR er den beste kanalen imo. I say, You say er en av favoritt''showene" mine, også Entertaining America. "Everyone has a street in front of their house, it doesn't make you coo" - Intervju med OG-Loc på WCTR. 6340088[/snapback] WCTR er den beste kanalen for gullkorn ja! Synes programmet "I say you say" har verdens beste tittel.
madgringo Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hadde et litt gøy et fra GTA 3, håper det ikke gjør noe om det postes her, men når jeg akkurat har sprengt en bil så mange fotgjengere dør, kommer det en fotgjenger forbi ; "I know how to clean that", HUMOR
vincent_vega Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Litt bra når Cj har en politimann springende etter seg som puster og peser og roper: Dont make me run... Eller: If you make me run i will beat you with a stick (eller noe i den duren...) :!:
mr. Bjerre Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Eller når politihelikopteret er etter deg, sier han ene i mikrofonen: "Hey, I can see mye house from here" med forbausende stemme.
vincent_vega Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Eller når politihelikopteret er etter deg, sier han ene i mikrofonen: "Hey, I can see mye house from here" med forbausende stemme. 6461402[/snapback] Å så sier han i helikopteret: there she is... she is a guy!! Hahaha :!:
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 liker når CJ sier noe sånt som "thanks for wrecking my wheels" eller noe når han kjører inn i noen andre
Campin Carl Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg digger når politi helikopterne kommer så hører du på høytaleren dems "WOW,i can see my house from here"
Kaeso Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 (endret) Det beste er i et oppdrag for The Truth: Truth: ".. do you see the pattern here?" CJ: "Man, I see patterns all over the place!" Spesielt morsom siden CJ nettopp har brent opp en hasjplantasje og litt ustø bak rattet. Endret 29. juli 2006 av taase1
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 da jeg var i en "bondeby" så sa han til en dame, "have you ever tried to put your finger in a cow ass?" så sa dama "no maybe i shall try it" LOL tenkte jeg 5936305[/snapback] Lol, ler så jeg detter. Lunchmoney er bra da. Feite C.J sier masse tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå