Myou Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Alt har vært helt ok, men det har plutselig blitt sånn at cd rommen ikke reagerer på cd'er, kjørte hardrive diagnostics, og der sto det: Diagnostics not supported på selve cd rommen, selv når jeg prøver å starte cd fra min datamskin så går det heller ikke, eller rettere sagt, det er ikke noe der ! Vet ikke hva som er galt.. er nok ikke virus hvis det i det hele tatt kan være problemet, (har søkt) håper på nyttige svar. ganske trist at cd rommen ikke virker Endret 18. mars 2006 av 4S Matrix
rogy Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Alt har vært helt ok, men det har plutselig blitt sånn at cd rommen ikke reagerer på cd'er, kjørte hardrive diagnostics, og der sto det: Diagnostics not supported på selve cd rommen, selv når jeg prøver å starte cd fra min datamskin så går det heller ikke, eller rettere sagt, det er ikke noe der ! Vet ikke hva som er galt.. er nok ikke virus hvis det i det hele tatt kan være problemet, (har søkt) håper på nyttige svar. ganske trist at cd rommen ikke virker 5773093[/snapback] Installer driver på nytt.. Hvis du ikke kan bruke cd-rom som du skriver, så laster du ned driverne og installerer. Eller så må du angi, formatere cd-rom
Myou Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Er det en mlighet å installere satadriver da, eller er det en annen slags driver jeg skal laste ned ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå