MrBjoern Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Fikk gmail konto for noen uker siden. Da jeg ikke vil gå inn på google sin webmail hver gang jeg skal se etter mail, bestemte jeg meg for og legge alt sammen inn i outlook express. Det meste funker fint, det eneste er at jeg ikke kan sende mail. Noen som kan hjelpe meg med dette? Dette er slik jeg satte det opp (slik som google sa det skulle hvere) POP3 Innkommende server: pop.gmail.com Utgående server: smtp.gmail.com Utgående e-post (SMTP) 465 Bruker SSL Innkomende e-post (POP3) 995 Bruker SSL Brukernavn og passord: Det samme som jeg bruker for og logge på gmail.com E-post konto: pop.gmail.com Tilkobling: LAN (lokalt netverk) Vis det er noe mer jeg må skrive på så bare si ifra Da håper jeg noen kan hjelpe meg
Terumo Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Du må også hukke av for " krever sikker tilkobling under verktøy -alternativer - konto - egenskaper i outlook og så mu du hukke av for at det kopi ligger på serveren. Jeg mener at vist du ikke hukker av for sikker tilkobling så få du ikke sende og mota e-post. Kan du gi meg en tilbake melding på om det er rett eller ikke. Terumo
MrBjoern Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 skal gi tilbakemelding så fort jeg kobler på den andre dataen. (sitter og laner med en kompis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå